Jump to content

Trophies PS3


Equalizer

Recommended Posts

Hallo,

Sinds kort heb ik een PS3 met GTA IV.

Nou heb ik begrepen dat je ''Trophies'' kan behalen.

Ik heb even bekeken welke ik zonder problemen zou moeten kunnen behalen. Ik kwam uit op darten, je moet 180 gooien. Zogezegd, zo gedaan.

Alleen krijg ik nergens te zien/horen dat ik de troffee behaald heb. Ook niet bij het hoofdmenu van ''behaalde troffeeën''

Wat moet ik doen? Ik weet er verder niets van, maar moet ik me soms eerst aanmelden o.i.d. ?

Alvast hartelijk bedankt,

Equalizer.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je eigenlijk wel een internetverbinding op je PS3, want je moet namelijk eerst een update downloaden zodat je wel trophies kan krijgen. ;) Van zodra deze geïnstalleerd is moet je een nieuw spel starten en dan kan je, zowel off- als online) trophies vrijspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan je die update dan downloaden? want bij mij staat er dat trophies pas beschikbaar zijn als ik een nieuw spel ben begonnen.

of komt die update automatisch?

Oh, die update kwam enkele maanden geleden inderdaad automatisch, en ik zie dat je hem al hebt geïnstalleerd. Om Trophies te halen moet je nu een nieuw spel starten, want in oude savegames zullen deze niet lukken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...