headhunterke Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hoi Na hier op het forum de verschillende fouten in de patch gezien te hebben, heb ik dan maar beslist om dit niet te doen. Ook omdat er bij niet echt veel noemenswaardige problemen opdoken, is het het risico wellicht niet waard. Maar nu word ik telkens afgemeld op Live als ik het spel open. Is er een mogelijkheid om alsnog online te blijven, want ik vind het een aardige functie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 nee, je bent het verplicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Changshan Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 De enige manier om eraan te ontkomen is internet uitzetten voor je het spel opstart, en met een offline account spelen. Je gegevens worden waarschijnlijk niet bewaard voor de online rankings, da's het enige. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 en je kunt geen savegames spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Changshan Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ^ Hm, daarvoor zou je hem misschien op een bepaalde manier moeten cracken inderdaad, maar ik heb niet precies gezien hoe dat gaat. Heb hem zelf namelijk alleen legaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
headhunterke Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 en je kunt geen savegames spelen Toch wel hoor, ik ben net afgemeld bij Live, maar kan m'n savegame zonder problemen hervatten... Maar ik sla altijd op in een safehouse ook, dat kan een oorzaak zijn. Bedankt voor de reacties allemaal, alleen stom dat je dan niet meer met Live kan spelen, want ik vertik het om die bloody patch te installeren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 vaag, ik kan dit niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Changshan Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Volgens mij hebben de meeste mensen juist geen problemen met de patch hoor. Degenen die reageren zijn natuurlijk eerder mensen die hun ei kwijt moeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.