Jump to content

Probleem met IV voor de PC


ttaa

Recommended Posts

hey,

Ik heb vandaag gta 4 gekocht maar zodra ik hem opstart geeft ie deze foutmelding.

f_errorm_7e2fa0b.png

Weet iemand hoe ik hem kan maken?

Mijn computer kan de eisen die vereist zijn aan, ik heb nog nooit eerder een probleem gehad

alvast bedankt,

mvg

P.S. ik heb al in zo'n lijst gekeken waarin de fouten staan beschreven maar ik heb direct x al 2 keer opnieuw geinstalleerd en het werkt nog niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet precies maar ik heb een xps 700 van dell met windows xp, waar kan ik zien welke videokaart erin zit? :N ik denk dat mijn videokaart van nvidia is

Ik heb bv red alert 3 en die werkt zonder problemen, dit spel is dan wel groter maarja

Bewerkt: door ttaa
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.canyourunit.com

Kies voor GTA IV en kijk of hij überhaupt het spel aan kan, alleen laptops die meer dan €2000,- zijn kunnen op dit moment GTA IV fatsoenlijk draaien.

Dat is echt onzin. Ik heb een pc van 700 euro en ik kan GTA IV meer dan fatsoenlijk draaien. Niet alles op hight maar het ziet er gewoon schitterend uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...