Jump to content

MotorStorm: Pacific Rift

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom is MotorStorm 2 voor 16 en ouder? Zo erg is het toch niet dat je racet door de rimboe? Wat is aan Motorstorm 2 zo erg dat het voor 16 jaar en ouder is? Want ik mag een cadeautje uitzoeken voor Kerstmis, ik wou dat spel, maar tot mijn grote verbazing is het spel voor 16+. Ik mag helaas geen 16+ spellen meer, dus daarom wil ik dit even weten.

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom is MotorStorm 2 voor 16 en ouder? Zo erg is het toch niet dat je racet door de rimboe? Wat is aan Motorstorm 2 zo erg dat het voor 16 jaar en ouder is? Want ik mag een cadeautje uitzoeken voor Kerstmis, ik wou dat spel, maar tot mijn grote verbazing is het spel voor 16+. Ik mag helaas geen 16+ spellen meer, dus daarom wil ik dit even weten.

Er komt geweld in voor. In de vorige Motorstorm was dit minder, maar nu is het meer uitgewerkt en er zijn ook trophies die hier verband mee hebben, bijvoorbeeld: sla 10 uitgestapte coureurs neer. ;)

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...