TT5 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 is die bestuuring ook zo slegt bij jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Wat bedoel je met slechte besturing? Bij mij werkt alles goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TT5 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 mja nie egt "slegt" maar die autos rijden tog zo kut als wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 dat is de nieuwe GTA 4 engine, moet je gewoon aan wennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik vind, ten opzichte van de vorige GTA's, dat de besturing in GTA:IV veel verbeterd is, en ook realistischer is geworden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Ik vind, ten opzichte van de vorige GTA's, dat de besturing in GTA:IV veel verbeterd is, en ook realistischer is geworden.. Ik geef je helemaal gelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TT5 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 mja , vind ed ni zo leuk als voor het minste je auto over de kop vliegt en eindeloos begint te slippen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.