TT5 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ish et mogelijk om huizen te kopen in deze reeks? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diaz070 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij. Niko is immers een immigrant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diaz070 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 een illegale die geen paspoort heeft en geen identiteit dus dan kan je niet egt grote dingen kopen behalve als er 1 of andere gekke huisverkoper die zwart geld wilt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij.Niko is immers een immigrant Er bestaan ook rijke immigranten hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij.Niko is immers een immigrant Er bestaan ook rijke immigranten hoor. Ja, maar dat is Niko niet echt door het spel heen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij.Niko is immers een immigrant Er bestaan ook rijke immigranten hoor. Ja, maar dat is Niko niet echt door het spel heen Na de Bankoverval[/font] missie heb je al ongv. 300.000 $ dus dat is onzin. De makers wouden het realistisch houden zodat je zoals in GTA SA Geen 20 huizen kan kopen. GRTZ GFS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij.Niko is immers een immigrant Er bestaan ook rijke immigranten hoor. Ja, maar dat is Niko niet echt door het spel heen Na de Bankoverval[/font] missie heb je al ongv. 300.000 $ dus dat is onzin. De makers wouden het realistisch houden zodat je zoals in GTA SA Geen 20 huizen kan kopen. GRTZ GFS al had ik liever gehad dat er mss toch een paar appartementjes te koop waren. want veel kun je niet echt met je geld doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij.Niko is immers een immigrant Er bestaan ook rijke immigranten hoor. Ja, maar dat is Niko niet echt door het spel heen Na de Bankoverval[/font] missie heb je al ongv. 300.000 $ dus dat is onzin. De makers wouden het realistisch houden zodat je zoals in GTA SA Geen 20 huizen kan kopen. GRTZ GFS al had ik liever gehad dat er mss toch een paar appartementjes te koop waren. want veel kun je niet echt met je geld doen. Je kan meer doen met het geld dan in GTA III hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Je kan meer doen met het geld dan in GTA III hoor Maar GTA:IV moet je ook niet vergelijken met GTA:III behalve dan dat het zich in dezelfde stad afspeelt. GTA:IV heeft natuurlijk meer opties dan GTA:III omdat het next-gen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johanvb Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij.Niko is immers een immigrant Er bestaan ook rijke immigranten hoor. Ja, maar dat is Niko niet echt door het spel heen Na de Bankoverval[/font] missie heb je al ongv. 300.000 $ dus dat is onzin. De makers wouden het realistisch houden zodat je zoals in GTA SA Geen 20 huizen kan kopen. GRTZ GFS al had ik liever gehad dat er mss toch een paar appartementjes te koop waren. want veel kun je niet echt met je geld doen. Je kan meer doen met het geld dan in GTA III hoor Leg uit? Ik heb redelijk wat geld, maar heb nou nog niet echt veel manieren gevonden om het uit te geven. Dus kom maar op met manieren om mijn geld kwijt te raken. Kledings en wapens ken ik al. Nu nog meer van die zinvolle bestedingen. Auto's? huizen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Mja, vind ik opzich ook wel jammer, auto's jat je en huizen krijg je. En die ene dollar voor het internetcafe en het eten is ook de moeite niet.. Je kan al je geld wel besteden aan wapens, zijn toch vrij prijzig Maar dan heb je alsnog, wanneer je al een wapen hebt, dat je alleen de kogels hoeft te betalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike112 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij.Niko is immers een immigrant Er bestaan ook rijke immigranten hoor. Ja, maar dat is Niko niet echt door het spel heen Na de Bankoverval[/font] missie heb je al ongv. 300.000 $ dus dat is onzin. De makers wouden het realistisch houden zodat je zoals in GTA SA Geen 20 huizen kan kopen. GRTZ GFS al had ik liever gehad dat er mss toch een paar appartementjes te koop waren. want veel kun je niet echt met je geld doen. Je kan meer doen met het geld dan in GTA III hoor Leg uit? Ik heb redelijk wat geld, maar heb nou nog niet echt veel manieren gevonden om het uit te geven. Dus kom maar op met manieren om mijn geld kwijt te raken. Kledings en wapens ken ik al. Nu nog meer van die zinvolle bestedingen. Auto's? huizen? ik vindt het jammer dat ze na GTA SA niks beters hebben gemaakd in ze zin van opties; als ik vergelijk wat je in SAn andreas kon en in iv niet en anders om dan is dat zo zonde San Andreas--------------------------------------IV Heel veel soorten vliegtuigen-------------------Helikopter Pokeren-------------------------------------------/ baketballen---------------------------------------/ jetpack--------------------------------------------/ carten---------------------------------------------/ monstertruck-------------------------------------/ huizenovervallen---------------------------------/ special cars---------------------------------------Infernus, police hummer, covertte kraanen besturen (een paar)-------------------/ Naar de gym speciaale aanvallen leren-------Gym?? niet gezien Autos opslaan in garage's-----------------------/ /---------------------------------------------------Autosave Mulitpayer----------------------------------------Multiplayer save Ook zijn er heel veel wapens weg gegaan, het leger is ook opeens weg :|. De gameplay is wel beter! ik zou graag een gta sa 2e gen willen zien Greetz Mike Bewerkt: 15 december 2008 door mike112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij.Niko is immers een immigrant Er bestaan ook rijke immigranten hoor. Ja, maar dat is Niko niet echt door het spel heen Na de Bankoverval[/font] missie heb je al ongv. 300.000 $ dus dat is onzin. De makers wouden het realistisch houden zodat je zoals in GTA SA Geen 20 huizen kan kopen. GRTZ GFS al had ik liever gehad dat er mss toch een paar appartementjes te koop waren. want veel kun je niet echt met je geld doen. Je kan meer doen met het geld dan in GTA III hoor Leg uit? Ik heb redelijk wat geld, maar heb nou nog niet echt veel manieren gevonden om het uit te geven. Dus kom maar op met manieren om mijn geld kwijt te raken. Kledings en wapens ken ik al. Nu nog meer van die zinvolle bestedingen. Auto's? huizen? ik vindt het jammer dat ze na GTA SA niks beters hebben gemaakd in ze zin van opties; als ik vergelijk wat je in SAn andreas kon en in iv niet en anders om dan is dat zo zonde San Andreas--------------------------------------IV Heel veel soorten vliegtuigen-------------------Helikopter Pokeren-------------------------------------------/ baketballen---------------------------------------/ jetpack--------------------------------------------/ carten---------------------------------------------/ monstertruck-------------------------------------/ huizenovervallen---------------------------------/ special cars---------------------------------------Infernus, police hummer, covertte kraanen besturen (een paar)-------------------/ Naar de gym speciaale aanvallen leren-------Gym?? niet gezien Autos opslaan in garage's-----------------------/ /---------------------------------------------------Autosave Mulitpayer----------------------------------------Multiplayer save Ook zijn er heel veel wapens weg gegaan, het leger is ook opeens weg :|. De gameplay is wel beter! ik zou graag een gta sa 2e gen willen zien Greetz Mike en er zijn geen discotheken wat ook erg stom is vind ik voor een stad als LC! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Nee, je krijgt door het spel steeds een nieuw safe huis erbij.Niko is immers een immigrant Er bestaan ook rijke immigranten hoor. Ja, maar dat is Niko niet echt door het spel heen Na de Bankoverval[/font] missie heb je al ongv. 300.000 $ dus dat is onzin. De makers wouden het realistisch houden zodat je zoals in GTA SA Geen 20 huizen kan kopen. GRTZ GFS al had ik liever gehad dat er mss toch een paar appartementjes te koop waren. want veel kun je niet echt met je geld doen. Je kan meer doen met het geld dan in GTA III hoor Leg uit? Ik heb redelijk wat geld, maar heb nou nog niet echt veel manieren gevonden om het uit te geven. Dus kom maar op met manieren om mijn geld kwijt te raken. Kledings en wapens ken ik al. Nu nog meer van die zinvolle bestedingen. Auto's? huizen? ik vindt het jammer dat ze na GTA SA niks beters hebben gemaakd in ze zin van opties; als ik vergelijk wat je in SAn andreas kon en in iv niet en anders om dan is dat zo zonde San Andreas--------------------------------------IV Heel veel soorten vliegtuigen-------------------Helikopter Pokeren-------------------------------------------/ baketballen---------------------------------------/ jetpack--------------------------------------------/ carten---------------------------------------------/ monstertruck-------------------------------------/ huizenovervallen---------------------------------/ special cars---------------------------------------Infernus, police hummer, covertte kraanen besturen (een paar)-------------------/ Naar de gym speciaale aanvallen leren-------Gym?? niet gezien Autos opslaan in garage's-----------------------/ /---------------------------------------------------Autosave Mulitpayer----------------------------------------Multiplayer save Ook zijn er heel veel wapens weg gegaan, het leger is ook opeens weg :|. De gameplay is wel beter! ik zou graag een gta sa 2e gen willen zien Greetz Mike en er zijn geen discotheken wat ook erg stom is vind ik voor een stad als LC! Ik zie Niko nog niet dansen in de Disco. @mike112:Er is ook nog iets wat ze allebei hebben je kan vriendinnen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.