kamranoi Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 aey iedereen, lange tijd ben ik me gaan focussen op andere dingen, laatste tijd namelijk veel op muziek, ik wil audio bewerken, beats make en instelle, maar de programmas die ik ken kan ik niet 1,2,3 downloade of zijn te moeilijk , ik ken: cool edit pro (kon geen full download vinde) virtual dj (kon alleen oude versie vinde) en acid pro (saai, niet mooi en moeilijk) kent iemand van jullie andere programma? alvast bedankt kamranoi Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ik gebruik Audiacity. Dat vind ik zelf een erg goed programma. Reageren
P I N O Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 je kan Cubase ProTools fruity loops gebruiken. Reageren
the_dan Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 zijn die gratis:) want illigaal downen is stout en dat mag(wil) ik niet Reageren
Think Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Virtual DJ is toch goed? Reageren
kamranoi Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 virtual dj is wel goed maar heeft niet zo veel mogelijkheden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.