Mevin Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Gwn ff een vraagje hoe moet je zitten in de PC versie? Bewerkt: 13 december 2008 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Zitten? Je kan toch ook niet zitten in de console versies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Gwn ff een vraagje hoe moet je zitten in de PC versie? bedoel je soms gehurkt wandelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 je kan wel gewoon zitten op de consoles door de looptoets in te drukken om te zitten denk ik C (kan ook anders zijn maa dat is in GTA san andreas ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 je kan wel gewoon zitten op de consoles door de looptoets in te drukken om te zitten denk ik C (kan ook anders zijn maa dat is in GTA san andreas ) Jij bedoeld gehurkt, en alleen dit is mogelijk, dus niet zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) gehurkt lopen en gehurkt zitten doe je gewoon 'classic' met c net zoals in gta III gta vice city enzo. Alleen kan je nu wel gehurkt lopen wat niet in III en vice city niet kon.. overigens in san andreas wel. Bewerkt: 13 december 2008 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) ..... c net zoals in gta III gta ..... kan je in gta3 zitten :O wist ik dus niet ik dacht altijd van niet Bewerkt: 13 december 2008 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Bedankt, maar bijvoorbeeld als je een vriend bijv meeneemt naar een stripclub dan gaat hij zitten bij de bar en ik vroeg me af of ik dit ook kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Bedankt, maar bijvoorbeeld als je een vriend bijv meeneemt naar een stripclubdan gaat hij zitten bij de bar en ik vroeg me af of ik dit ook kan Dan gaat niko als het goed is zelf ook gewoon zitten hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.