Jump to content

wheelie maken in gta 4


kvbmaster

Recommended Posts

hallo,

ik wil graag weten hoe je een wheelie kan maken in gta 4 voor de pc:P ik heb zowat elk knopje al geprobeert alleen het lukt maar niet :7 en ik kon er ook helemaal niets over vinden niet in het boekje van gta 4 niet op internet:S gaat allemaal of over de vorige versie's of voor de xbox360 en ps3.

dus hoe maak ik een wheelie?:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik wil graag weten hoe je een wheelie kan maken in gta 4 voor de pc:P ik heb zowat elk knopje al geprobeert alleen het lukt maar niet :7 en ik kon er ook helemaal niets over vinden niet in het boekje van gta 4 niet op internet:S gaat allemaal of over de vorige versie's of voor de xbox360 en ps3.

dus hoe maak ik een wheelie?:puh:

met het toetsenbord met pijltje naar benee

en met X360 Controller linker stick naar achteren

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net net met 4 motoren geprobeerd alleen het lukt niet:S kep heel veel manieren gedaan :puh: handrem erop pijltje naar beneden ingedrukt gas geven en handrem los enzo en allemaal andere mogelijkheden (als ik ze allemaal op ga noemen word het wel heel veel tekst XD) alleen als je dan pijltje naar beneden voor een wheelie nodig bent welke ben je dan nodig voor een stoppie?

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk even bij je Controls (Pauzemenu -> Controls -> Custom Mapping) wat er bij Lean Forward en Lean Back, onder het kopje In Vehicle staat. De toets die bij Lean Forward staat is om een Stoppie te maken, en die bij Lean Back voor een Wheelie. Bij mij is dit W en S. Hier nog een screen ter verduidelijking:

wsft3.th.png

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...