kvbmaster Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 hallo, ik wil graag weten hoe je een wheelie kan maken in gta 4 voor de pc:P ik heb zowat elk knopje al geprobeert alleen het lukt maar niet en ik kon er ook helemaal niets over vinden niet in het boekje van gta 4 niet op internet:S gaat allemaal of over de vorige versie's of voor de xbox360 en ps3. dus hoe maak ik een wheelie? Reageren
Master Glenn Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 hallo,ik wil graag weten hoe je een wheelie kan maken in gta 4 voor de pc:P ik heb zowat elk knopje al geprobeert alleen het lukt maar niet en ik kon er ook helemaal niets over vinden niet in het boekje van gta 4 niet op internet:S gaat allemaal of over de vorige versie's of voor de xbox360 en ps3. dus hoe maak ik een wheelie? met het toetsenbord met pijltje naar benee en met X360 Controller linker stick naar achteren Reageren
kvbmaster Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ik heb net net met 4 motoren geprobeerd alleen het lukt niet:S kep heel veel manieren gedaan handrem erop pijltje naar beneden ingedrukt gas geven en handrem los enzo en allemaal andere mogelijkheden (als ik ze allemaal op ga noemen word het wel heel veel tekst XD) alleen als je dan pijltje naar beneden voor een wheelie nodig bent welke ben je dan nodig voor een stoppie? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Kijk even bij je Controls (Pauzemenu -> Controls -> Custom Mapping) wat er bij Lean Forward en Lean Back, onder het kopje In Vehicle staat. De toets die bij Lean Forward staat is om een Stoppie te maken, en die bij Lean Back voor een Wheelie. Bij mij is dit W en S. Hier nog een screen ter verduidelijking: Bewerkt: 13 december 2008 door Hanneswasco Reageren
gorgoknight Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 standaard is het op de pc linker shift naar voren leunen en de linker control naar achteren leunen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.