Gta-iv-fan Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hallo Ik heb Vista Service Pack 1 geïnstalleerd, toen kon in GTA IV installeren. Maar als ik hem opstart, dan krijg ik steeds een error op mijn beeldscherm met devolgende tekst: Imput Not Supported. Staat is een grijs kaderje en rest van scherm is volledig zwart. Mijn beeldscherm is een Acer. Weten jullie misschien aan wat dit ligt? Ik heb mijn resolutie al aangepast maar werkt niet. Dit zijn met pc gegevens: Windows Vista Home Premium AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2.2 Ghz RAM 2,00 GB 32-bits besturingssysteem ATI Radeon X1600 Series (256MB) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Je videokaart en je processor is niet goed genoeg, voor informatie en vragen over videokaarten kun je kijken in dit topic wat ik zojuist heb gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-iv-fan Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Je videokaart en je processor is niet goed genoeg, voor informatie en vragen over videokaarten kun je kijken in dit topic wat ik zojuist heb gemaakt. Dus ik kan met het spel niets doen dan... Normaal moet ik het toch kunnen draaien, met een beetje hapering dan? Ik heb ook naar de maker van mijn pc gebeld waar ik hem heb gekocht en die zei dat het wel moet lukken met die videokaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-iv-fan Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Je videokaart en je processor is niet goed genoeg, voor informatie en vragen over videokaarten kun je kijken in dit topic wat ik zojuist heb gemaakt. Dus ik kan met het spel niets doen dan... Normaal moet ik het toch kunnen draaien, met een beetje hapering dan? Ik heb ook naar de maker van mijn pc gebeld waar ik hem heb gekocht en die zei dat het wel moet lukken met die videokaart. Het is me gelukt, ik heb de laatste nieuwe driver van mijn videokaart geïnstalleerd en het spel werkt perfect nu. Heb ook meteen de patch geïnstalleerd. Geen hapering, werkt perfect. Bedankt voor jullie reacties toch!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Mooi dat het nu werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Je beeldscherm ondersteunde die hoge/lage resolutie bij het opstarten van GTA4 niet. Dat is alles. Na het updaten van je videokaart drivers kwam je PC en GTA4 weer op een standaard resolutie en werkte het wel. Dit heeft dus niets met een slechte processor of met andere eigenschappen van je PC te maken. Om dit in de toekomst te voorkomen kan je in Windows configureren wat voor beeldscherm je exact aan je PC hebt hangen zodat je enkel de ondersteunde beeldscherm resoluties kan gebruiken/kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.