Limbolander Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Misschien een domme vraag maar kan niks vinden op dit forum, internet en ook niet op wikigta, maar als je je telefoon opent op de PC versie hoe tik je dan een nummer in en bel je die? bijv voor cheats etc.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smartzenegger Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 heel simpel, met de pijltjes toetsen kan je zo over de toetsen navigeren, en dan naar de groenehoorn toets navigeren en indrukken met LMB of Enter. je kan ook na 2 maar pijl up, het enhanced keypad gebruiken van je keyboard. maar er is geen hardkey for de groenehoorn voorzover ik weet, dus moet je met de pijltjes alsnog naar de groene hoorn toets navigeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 m ik krijg alleen de optie Multiplayer/video editor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 druk 2 keer op de toets waarmee je het mobieltje omhoog doet, dus 1 keer pijltje omhoog om het mobieltje te laten zien en 2 keer om nummers in te kunnen toetsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) ja dat doe ik dus honderd keer, maar als dan het mobieltje omhoog komt, dan gaat die alleen wisselen tussen multiplayer en video editor denk dat ik het al weet, ben net begonnen met het spel, moet volgens mij eerst die missie " its your call '' doen laat het zo wel weten, alvast bedankt jep dat was het het lukt nu! Bewerkt: 13 december 2008 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gorgoknight Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ja dat doe ik dus honderd keer, maar als dan het mobieltje omhoog komt, dan gaat die alleen wisselen tussen multiplayer en video editordenk dat ik het al weet, ben net begonnen met het spel, moet volgens mij eerst die missie " its your call '' doen laat het zo wel weten, alvast bedankt jep dat was het het lukt nu! Je moet eerst de cheat een keer ingevoerd hebben en dan komt deze in je telefoon onder cheats te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ja dat doe ik dus honderd keer, maar als dan het mobieltje omhoog komt, dan gaat die alleen wisselen tussen multiplayer en video editordenk dat ik het al weet, ben net begonnen met het spel, moet volgens mij eerst die missie " its your call '' doen laat het zo wel weten, alvast bedankt jep dat was het het lukt nu! Je moet eerst de cheat een keer ingevoerd hebben en dan komt deze in je telefoon onder cheats te staan Waarover begin jij nu? Het probleem was dat hij zijn nummers niet kon intikken, niets met cheats!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gorgoknight Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) ja dat doe ik dus honderd keer, maar als dan het mobieltje omhoog komt, dan gaat die alleen wisselen tussen multiplayer en video editordenk dat ik het al weet, ben net begonnen met het spel, moet volgens mij eerst die missie " its your call '' doen laat het zo wel weten, alvast bedankt jep dat was het het lukt nu! Je moet eerst de cheat een keer ingevoerd hebben en dan komt deze in je telefoon onder cheats te staan Waarover begin jij nu? Het probleem was dat hij zijn nummers niet kon intikken, niets met cheats!!!!!!!!!! in de topicstarter zijn text stond dit: Misschien een domme vraag maar kan niks vinden op dit forum, internet en ook niet op wikigta, maar als je je telefoon opent op de PC versie hoe tik je dan een nummer in en bel je die? bijv voor cheats etc.. Edit: je had inderdaad gelijk (A) Bewerkt: 14 december 2008 door gorgoknight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HolloGodspeed Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Het kostte mij ook veel tijd voor ik door had hoe ik nummers moest intoetsen (en dan met name op 'call' drukken!). Sommige bedieningstoetsen zijn nog steeds een beetje vreemd. Als ik in de auto zit, en de telefoon 'open', dan slaat Niko altijd de zijruit in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Het kostte mij ook veel tijd voor ik door had hoe ik nummers moest intoetsen (en dan met name op 'call' drukken!).Sommige bedieningstoetsen zijn nog steeds een beetje vreemd. Als ik in de auto zit, en de telefoon 'open', dan slaat Niko altijd de zijruit in! Bij mij doet hij het gewoon perfect zonder zijruit in te slaan. Ik kwam er later ook pas achter dat je eerst een missie moest doen XD dat was niet zo slim van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Blij dat je het ondekt hebt Bewerkt: 15 december 2008 door mekane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.