Jump to content

Nummer intikken GSM?


Limbolander

Recommended Posts

heel simpel, met de pijltjes toetsen kan je zo over de toetsen navigeren, en dan naar de groenehoorn toets navigeren en indrukken met LMB of Enter.

je kan ook na 2 maar pijl up, het enhanced keypad gebruiken van je keyboard.

maar er is geen hardkey for de groenehoorn voorzover ik weet, dus moet je met de pijltjes alsnog naar de groene hoorn toets navigeren.

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat doe ik dus honderd keer, maar als dan het mobieltje omhoog komt, dan gaat die alleen wisselen tussen multiplayer en video editor

denk dat ik het al weet, ben net begonnen met het spel, moet volgens mij eerst die missie " its your call '' doen

laat het zo wel weten, alvast bedankt

jep dat was het het lukt nu!

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat doe ik dus honderd keer, maar als dan het mobieltje omhoog komt, dan gaat die alleen wisselen tussen multiplayer en video editor

denk dat ik het al weet, ben net begonnen met het spel, moet volgens mij eerst die missie " its your call '' doen

laat het zo wel weten, alvast bedankt

jep dat was het het lukt nu!

Je moet eerst de cheat een keer ingevoerd hebben en dan komt deze in je telefoon onder cheats te staan

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat doe ik dus honderd keer, maar als dan het mobieltje omhoog komt, dan gaat die alleen wisselen tussen multiplayer en video editor

denk dat ik het al weet, ben net begonnen met het spel, moet volgens mij eerst die missie " its your call '' doen

laat het zo wel weten, alvast bedankt

jep dat was het het lukt nu!

Je moet eerst de cheat een keer ingevoerd hebben en dan komt deze in je telefoon onder cheats te staan

Waarover begin jij nu? Het probleem was dat hij zijn nummers niet kon intikken, niets met cheats!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat doe ik dus honderd keer, maar als dan het mobieltje omhoog komt, dan gaat die alleen wisselen tussen multiplayer en video editor

denk dat ik het al weet, ben net begonnen met het spel, moet volgens mij eerst die missie " its your call '' doen

laat het zo wel weten, alvast bedankt

jep dat was het het lukt nu!

Je moet eerst de cheat een keer ingevoerd hebben en dan komt deze in je telefoon onder cheats te staan

Waarover begin jij nu? Het probleem was dat hij zijn nummers niet kon intikken, niets met cheats!!!!!!!!!!

in de topicstarter zijn text stond dit:

Misschien een domme vraag maar kan niks vinden op dit forum, internet en ook niet op wikigta, maar als je je telefoon opent op de PC versie hoe tik je dan een nummer in en bel je die? bijv voor cheats etc..

Edit:

je had inderdaad gelijk (A)

Bewerkt: door gorgoknight
Link to comment
Delen op andere websites

Het kostte mij ook veel tijd voor ik door had hoe ik nummers moest intoetsen (en dan met name op 'call' drukken!).

Sommige bedieningstoetsen zijn nog steeds een beetje vreemd. Als ik in de auto zit, en de telefoon 'open', dan slaat Niko altijd de zijruit in!

Link to comment
Delen op andere websites

Het kostte mij ook veel tijd voor ik door had hoe ik nummers moest intoetsen (en dan met name op 'call' drukken!).

Sommige bedieningstoetsen zijn nog steeds een beetje vreemd. Als ik in de auto zit, en de telefoon 'open', dan slaat Niko altijd de zijruit in!

Bij mij doet hij het gewoon perfect :D zonder zijruit in te slaan.

Ik kwam er later ook pas achter dat je eerst een missie moest doen XD dat was niet zo slim van mij

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...