Jump to content

minigame trofeen


js007

Recommended Posts

Ik kan je wel uitleggen hoe Pool werkt, hoe je dart pijltjes schiet zou ik niet weten aangezien we zo niet kunnen zien over welk console je beschikt maar als het goed is komt er automatisch een schermpje met de benodigde aanwijzingen. Bij darts moet je in ieder geval 3x60 gooien en dat doe je volgens mij door op de middelste rand van de 30 te gooien. Probeer dat eens en kijk hoeveel je erbij krijgt, is dat hem niet dan probeer je de buitenste rand maar eens van de 30. Pool is eigenlijk een van de meest saaie games ervan aangezien je weinig geld verdient en het neemt behoorlijk wat tijd en sommigen vinden het erg moeilijk maar ik zal het je wel even uitleggen. Eerst vertellen ze je welke ballen jij in de gaten moet doen (de gestreepten of de gekleurden). Vervolgens doe je bijvoorbeeld alle gestreepten in de gaten (niet de gekleurden van de tegenstander, anders heb je hem geholpen en heeft hij de beurt). Als je alle gekleurde ballen in dit geval erin hebt dan doe je de zwarte en als je dat lukt voor dat de tegenstander hem erin heeft (hij moet ook eerst al zijn (gekleurde) ballen erin mikken) dan win je. Als hij hem er in heeft dan verlies jij. Als je de zwarte bal erin doet terwijl jij je gestreepte/gekleurde ballen er nog niet in hebt dan verlies je automatisch dus probeer dat in ieder geval te voorkomen. Ik hoop dat het met deze informatie lukt!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij zegt Hackman, klopt niet volledig. Er is namelijk geen ring van 30 punten bij Darts, maar wel van 20 en dat is het doel. Even een kleine cursus darts volgens Svenie:

Onderaan deze post staat een plaatje van een dartbord en als voorbeeld werk ik hier met het cijfer vier. Het vakje dat geel is gekleurd noemt men de double ring. Wanneer je darts dit vakje raakt, dan zal het getal, in dit geval vier verdubbeld worden, wat je een totaal van 8 punten geeft. Op het einde van een spel moet je altijd in de double ring gooien om uit te zijn. De ring die ik met blauw heb aangeduid is de triple ring en vermenigvuldigt het getal met drie, waardoor je in dit geval 12 krijgt. De witte of zwarte vakken tussen deze twee ringen noemt men het bed en dit levert je gewoon het aantal punten dat in het zwarte vak staat op. Uiteindelijk heb je de Bull, het groene vakje naast de roos, deze levert 25 punten op. Het hoogste aantal punten dat je kan halen is 50 en dat heet een Bull's eye.

Om een spel uit te spelen moet je dus altijd in de double of triple ring gooien. (geel)

dartswn8.th.jpg

Ok en nu je vraag beantwoorden. Om de achievement 180 te halen, moet je dus drie darts in de triple ring van 20 gooien, om het je gemakkelijk te maken heb ik deze nogmaals aangeduid op een dartbord.

triple20vb9.th.gif

Link to comment
Delen op andere websites

oke de darts trofee is bunnen ( bedankt ^_^ ) :dans:

maar nog een vraagje van pool:

hoe word er bepaald welke bal ( helemaal gekleurd of die gestrepte) zal hebben

en nog een vraagje:

voor een trofee moet je 20 criminelen via de politie pc doden maar is dat dan current crimes ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met die gekleurde of gestreepte ballen moet als het goed is in je scherm komen te staan wanneer je begint met een game. Anders zou ik het ook even niet weten.

Dat over die politie. Er zijn 3 Most Wanted lijsten (elk eiland een) en er zijn random current Crimes waarvan je er 20 moet doen denk ik. Ik weet niet waarvoor je dit wilt weten maar voor de 100% moet je alle mensen op de Most Wanted lijsten uitmoorden en je moet 20 current Crimes doen, je krijgt als het goed is vanzelf een melding wanneer je er genoeg hebt gedaan (current Crimes) en die van de Most Wanted worden als het goed is automatisch bijgehouden. Alles wat met de kleur rood is geschreven is al gedaan..

Link to comment
Delen op andere websites

Of je volle ballen of gestreepte hebt hangt ervan af welke jij als eerste scoort of je vriend. Diegene die het eerst een bal scoort zal deze soort bal moeten blijven scoren. Dus als jij een volle bal binnen schiet (en de eerst bent die scoort) zal je alle volle moeten scoren. Als je vriend eerst een volle bal binnen schiet, zal hij de volle moeten scoren en jij de gestreepte. Snap je? ^_^

En die 20 criminelen vermoorden is inderdaad via Current Crimes. Meer info over de Vigilante (Current Crimes) vind je hier. Info en tips over Trophies / Achievements vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt _O_

nog en paar vraagjes

hoe doe ik 10 melee counters in 4 minuten ; ik heb gezien dat hier al een topic over is

wat is de beste houding in bowling voor een strikeb : heb ik gevonden 2 stappen naar linkts en heel traag gooien

hoeveel duiven zitten er op het blijheidsbeeld

alvast bedankt

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...