Jump to content

Welke TV moet ik kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek een TV en nou zit ik te twijfelen tussen de Samsung LE32A456 en de Sony KDL-32V4000

Welke is de beste en heeft goede reviews

En als je geen van beide een goede TV vindt. Dit zijn mijn eisen:

-Maximum €500,-

-Breedbeeld

-32 Inch=81CM

-HD Ready (Met die prijs vind je geen Full HD)

-24p

-Horizontale kijkhoek van meer dan 150 graden

-Minstens 1 HDMI ingangen

-Minstens een Scart-ingang

-Energieverbruik graag onder de 300 WATT

-Dynamisch contrast minstens 10000:1

Bedankt alvast voor de reacties

Geplaatst:

De Sony. Hij is veel betrouwbaarder. Misschien iets duurder maar met die ga je veel langer mee dan met de Samsung. Samsungs gaan heel vaak kapot.

Geplaatst:

als ik jou was zou ik toch een voor een full hd gaan. als je toch voor een lcd scherm gaat, dan kan je net zo goed een full hd kopen. het kost wel wat meer. maar dan heb je ook wat.

Geplaatst:
De Sony. Hij is veel betrouwbaarder. Misschien iets duurder maar met die ga je veel langer mee dan met de Samsung. Samsungs gaan heel vaak kapot.

De samsung bij ons werkt goed hoor. :Y

Ik zou ook voor de full HD gaan0 :Y

Maar ga je die gebruiken voor gewoon tv te kijken en voor je console of alleen maar voor 1 van die 2? :?

Geplaatst:

Maar ga je die gebruiken voor gewoon tv te kijken en voor je console of alleen maar voor 1 van die 2? :?

Ik ga het gebruiken voor TV kijken en voor mijn PS3

Geplaatst:

Dan zou ik voor Full HD gaan dan heb je direct het nieuwste. :Y

Geplaatst:

Dan zou ik voor Full HD gaan dan heb je direct het nieuwste. :Y

Maar als je Full HD pakt zijn er geen TV, met de eisen die ik wil voor €500,- of minder.

De enigste die goedkoop zijn, is het merk LG.

Ik heb deze TV ervoor gevonden

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is het een vuistregel dat je het verschil tussen HD Ready en FullHD pas vanaf 50 inch ziet. Dus, dat lijkt me geen reden om TV's van de grootte die jij wilt op te gaan selecteren.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Ik zou voor de Samsung gaan omdat ik die er mooier uit vind zien.

VRAAG:

Wat is het verschil tussen Full HD en HD Ready?

Geplaatst:
Ik zou voor de Samsung gaan omdat ik die er mooier uit vind zien.

VRAAG:

Wat is het verschil tussen Full HD en HD Ready?

HD Ready heeft een resolutie van 1280x 720p. Full HD heeft een resolutie van 1920x1080p. Hoe hoger de resolutie, hoe meer details, en hoe hoger de beeldkwaliteit. :)

Geplaatst:

Thuis hebben wij een Samsung LE32A456 Hij gaat al zeker een paar maandjes mee en bevalt erg goed mankeert echt niks aan. veel functies maar dat zal de andere tv ook wel hebben. maar toch bevalt ons deze erg goed :Y

• 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...