Flame^ Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) Ik las dit op Gamespot: "Infinite Ammo Complete the game 100% to receive infinite ammo. Note that you do not receive a message informing you of this like you did in Vice City." Klopt dit? Ik kan het zelf nog niet uitzoeken, moet nog 6% . Wie weet het? Bewerkt: 17 april 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Ik las dit op Gamespot:"Infinite Ammo Complete the game 100% to receive infinite ammo. Note that you do not receive a message informing you of this like you did in Vice City." Klopt dit? Ik kan het zelf nog niet uitzoeken, moet nog 10% . Wie weet het? dat klopt inderdaad (allé met mij toch) :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) Ok , tnx Bewerkt: 16 april 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Had eerst ook een glitch van infinite ammo Die missie met Big Smoke (in 't begin) Waarbij je moet ontsnappen aan die russen... als je op die motor zit.. Als je motor wordt opgeblazen.. en je komt dan in 't ziekenhuis.. heb je da machinegeweer nog steeds met oneindige kogels! (bij mij tenminste) Maar toen ik de missie had gehaald was 't geweertje *Poef* weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Cool! . Dat ga ik ook is proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.