Jump to content

Wat bevelen jullie aan?

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

Ik heb net weer San Andreas gekocht, en ik wou weten of er mods zijn waarvan jullie zeggen: deze MOET je gewoon hebben? En ik zoek ook een mod zodat je je 9MM met 2 handen kan vasthouden, zoals in GTA IV, ik had dit op YouTube gezien, maar er stonds niks bij :S

Bedankt,

Elias

Geplaatst:

Dual wield van wapens zit standaard in het spel, om dat te unlocken heb je geen mods nodig. Wil je het echter snel unlocken (het kost nogal wat tijd om dual wield te unlocken), kan je natuurlijk de game files aanpassen. Ik heb alleen geen idee welke, hoewel ik er wel zeker van ben dat het kan.

Geplaatst:
hoi,

Ik heb net weer San Andreas gekocht, en ik wou weten of er mods zijn waarvan jullie zeggen: deze MOET je gewoon hebben? En ik zoek ook een mod zodat je je 9MM met 2 handen kan vasthouden, zoals in GTA IV, ik had dit op YouTube gezien, maar er stonds niks bij :S

Bedankt,

Elias

Dat heet een Deagle.. dat is een 9mm die je met 2 handen vasthoudt.

Geplaatst:

En hoe juist kan ik die Deagle activeren? En ik heb een H2 Hummer FBI van JVT gedownload, maar ik vind de file die ik moet openen met Imgtool niet -_-

Dan heb ik nog een paar andere problmen. Als ik met een gewone 9MM richt, is mijn mouse sensivity ineens super veel! Ondanks ik dit heb verandered in game settings...

- Ik heb Thrustmaster 2-in-1 Dual Trigger http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=259 maar ik wil mijn triggers gas/remmen geven, maar ik kan ze niet verwisselen, ze zijn nu optrekken met de motor..... Enig idee?

Bedankt,

Elias

Geplaatst: (bewerkt)
En hoe juist kan ik die Deagle activeren? En ik heb een H2 Hummer FBI van JVT gedownload, maar ik vind de file die ik moet openen met Imgtool niet -_-

Dan heb ik nog een paar andere problmen. Als ik met een gewone 9MM richt, is mijn mouse sensivity ineens super veel! Ondanks ik dit heb verandered in game settings...

- Ik heb Thrustmaster 2-in-1 Dual Trigger http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=259 maar ik wil mijn triggers gas/remmen geven, maar ik kan ze niet verwisselen, ze zijn nu optrekken met de motor..... Enig idee?

Bedankt,

Elias

Je kan de Deagle activeren door in het bestand weapons.dat een bepaalde waarde te veranderen. Je kan dit het beste uitvogelen met >dit< programma'tje.

De bestanden die in de GTA3.IMG staan zijn er echt wel. Maar waarschijnlijk zoek jij met de extensie er achter. Hier bedoel ik het volgende mee:

CTRL+F > hummer.dff

Maar waar je eigenlijk op moet zoeken, is:

CTRL+F > Hummer

Dan moet je natuurlijk "hummer" wel veranderen in de naam van het gemodde bestand, uiteraard :)

Dat laatste probleem snap ik niet helemaal.. Wil je knoppen omdraaien? Dat kan in het menu van GTA:SA:

Menu > Options > Controller Setup > Redifine Controls > Foot/Vehicle Controls

:cya:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Over dat laatste probleem,, dit heb ik geprobeerd, maar hij "voelt" precies die triggers niet... Als ik X of O ofzo druk op mijn controller, dan lukt het wel, maar ik wil mijn dual triggers een andere funtie geven als standaard...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...