GT4 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hi iedereen ik zag mensen beweren in het forum dat savegames niet werken. Bij mij werkt dit echter wel! Ik heb 2 pc's 1 = VISTA en andere = XP. Ik heb van m'n vista het bestandje genaamd: SGTA412 met een usb stick verplaatst naar mn andere pc en hem geplaatst in de juiste map. Er zat in de map (van xp) al een bestand genaamd SGTA412 die heb ik gewoon verwijderd en de andere SGTA412 (van vista) erin gezet en het werkt gewoon! heb het getest! Ik hoop dat het ook bij jullie werkt. (althans diegene die 2 pc's hebben ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zeaas Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 En al heb ik twee PC's.. Moet ik ook dan nog 'n Vista hebben of XP? Maar ik heb het spel gewoon op 'n Next-Gen. Niet zo veel problemen ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 werkt volgens mij wel als je op de beide computers dezelfde live account hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 En al heb ik twee PC's.. Moet ik ook dan nog 'n Vista hebben of XP? Maar ik heb het spel gewoon op 'n Next-Gen. Niet zo veel problemen ermee Nee maakt niet uit. VISTA - VISTA VISTA - XP XP - XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 werkt volgens mij wel als je op de beide computers dezelfde live account hebben Dat had ik inderdaad. Zou best kunnen, dat weet ik niet Maar op 2 pc met zelfde live account werkt dus wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.