Jump to content

wie merkt veel van de patch ?


fctrick

Recommended Posts

volgens mij moeten ze er nog eens goed in verdiepen omdat als ik op sommige plekken kom nog steeds vage dingen zie grijse vlakken op de weg enz. beetje lagg nog bij regen en mist maar wel beter nadat ik een andere video kaart heb aangeschaft graag jullie meningen over de patch!!!!!!!!! :eten::eten::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij moeten ze er nog eens goed in verdiepen omdat als ik op sommige plekken kom nog steeds vage dingen zie grijse vlakken op de weg enz. beetje lagg nog bij regen en mist maar wel beter nadat ik een andere video kaart heb aangeschaft graag jullie meningen over de patch!!!!!!!!! :eten::eten::eten:

Werkt goed bij mij, heb nergens last meer van:D

Link to comment
Delen op andere websites

lol wat een sukkels zeg bij rockstar...

met mijn pc moet ik die toch makkelijk 1680*1050 en rest op high draaien?

pc:

Intel Core 2 Duo CPU E8499 @ 3.00GHz

4 Gig werkgeheugen

ASUS EAH4850 (1gb geheugen)

en alles up2date.. servicepack3 .net framework 3.5... alle goede drivers...

en nog lagged die als een malle met die patch inclusief crashed...

ligt toch gwn aan de game ofnie?

Link to comment
Delen op andere websites

lol wat een sukkels zeg bij rockstar...

met mijn pc moet ik die toch makkelijk 1680*1050 en rest op high draaien?

pc:

Intel Core 2 Duo CPU E8499 @ 3.00GHz

4 Gig werkgeheugen

ASUS EAH4850 (1gb geheugen)

en alles up2date.. servicepack3 .net framework 3.5... alle goede drivers...

en nog lagged die als een malle met die patch inclusief crashed...

ligt toch gwn aan de game ofnie?

Je pc voldoet dik aan de systeemeisen dus moet kunnen. Probeer is driver update.

Link to comment
Delen op andere websites

lol wat een sukkels zeg bij rockstar...

met mijn pc moet ik die toch makkelijk 1680*1050 en rest op high draaien?

pc:

Intel Core 2 Duo CPU E8499 @ 3.00GHz

4 Gig werkgeheugen

ASUS EAH4850 (1gb geheugen)

en alles up2date.. servicepack3 .net framework 3.5... alle goede drivers...

en nog lagged die als een malle met die patch inclusief crashed...

ligt toch gwn aan de game ofnie?

Je pc voldoet dik aan de systeemeisen dus moet kunnen. Probeer is driver update.

Dat heeft hij al gedaan zo te zien, spel draai gewoon wat zwaar. Ik heb zelf een AMD 4200 x64 dualcore met 2 gig hyperX DDR mem, en een gefore 8800GTS XXX, en heb: medium textures, high redering, 30 voor view distance etc om op 1920x1080 om alles nog een beetje normaal te kunnen spelen (met zo nu en dan goed merkbare lags).

Wat je misschien nog kan proberen is je drivers te cleanen en ze daarna opnieuw te installeren. Ook je HD defragmenteren help, en alles uitzetten onder windows wat je niet nodig hebt.

daarnaast heb ik gelezen dat het uitzetten van je video recording tijdens je game ook help je FPS te verhogen.

Bij mij heeft het echter niet veel merkbaars gedaan, dat geld ook voor de patch, die heeft helaas geen FPS verhoging gegeven en ook de multyplayer kick niet verholpen.

succes

Link to comment
Delen op andere websites

mijn game werd er slechter van, als ik uit mijn savehouse kom is alles raar met zwart en moet ik alt+tab doen om het te fixen. dan krijg ik ook nog eens random crashes.

Thumbs down for rockstar.

Het spel wat het beste van deze eeuw had kunnen worden is een flop.

Link to comment
Delen op andere websites

ik merk ook niks van de patch behalve wat fps meer... maar voorderest weer die leuke texture bugs, en schaduwen die korrelig eruit zien en de anti anialising die je niet eens kan instellen :duh:

ik ben klaar met rockstar ik raak het spel voorlopig niet meer aan totdat ze met een patch van 500 mb komen inplaats van eentje van 30 mb :{

en het spel draait goed op 1440x900 met de alles op high. en gemiddelt 30 fps wat gewoon speelbaar is.

maar toch ik vind het zonde van R* alsof je een test versie van 50 euro heb gekocht... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk ook niet veel van de patch. Ik heb zelf daarvoor nieuwe videokaart gekocht 4870 x2 2gb. Niets helpt.

GTA4 is één grote bug spel.

Maar blijkbaar kunnen ze niets bij Rockstar alleen een patch maken van 36 MB. Ik heb alleen vastlopers ben 2 uur bezig geweest om de game goed te krijgen ben er nu klaar mee. Ik heb alleen nog maar 4 missies kunnen doen omdat ik na 30 min weer een crash krijg.

Ik laat hem in de doos ik kom wel terug als een patch komt van 300 mb die wel alle problemen oplost.

En waar ik ook zo punthoofd van krijgt is van Sociale Club en van Windows Live. Vroeger was het beter installeren en spelen. Maar dat is helaas niet meer zo.

Ik ga wel Far Cry 2 spelen die het wel normaal doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk ook niet veel van de patch. Ik heb zelf daarvoor nieuwe videokaart gekocht 4870 x2 2gb. Niets helpt.

GTA4 is één grote bug spel.

Maar blijkbaar kunnen ze niets bij Rockstar alleen een patch maken van 36 MB. Ik heb alleen vastlopers ben 2 uur bezig geweest om de game goed te krijgen ben er nu klaar mee. Ik heb alleen nog maar 4 missies kunnen doen omdat ik na 30 min weer een crash krijg.

Ik laat hem in de doos ik kom wel terug als een patch komt van 300 mb die wel alle problemen oplost.

En waar ik ook zo punthoofd van krijgt is van Sociale Club en van Windows Live. Vroeger was het beter installeren en spelen. Maar dat is helaas niet meer zo.

Ik ga wel Far Cry 2 spelen die het wel normaal doet.

Die patch die nu binnen is gekomen schijnt niet DE PATCH te zijn, kan wel kloppen want als Rockstar het aangekondigt had, had ik het wel meer gelezen dan alleen op GTAforum.nl

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij is al het beeld prima, enkel doet hij moeilijk bij de besturing nu, hij flikkert continu tussen toetsenbord en de knoppen van een xbox controler (die ik niet heb) waardoor mijn camera continu draait, heel lastig om zo te rijden

Link to comment
Delen op andere websites

tja ik vind het al onzin dat je niet alles high kan zetten, en geen anti aliasing mogelijkheden waardoor je gewoon een hoge resolutie MOET hebben voor een mooi beeld, aangezien ik nog een 17 inch CRT heb kan ik niet hoger dan 1200xnogwat waardoor GTA IV er toch wat minder uitziet, normaalgezien kan je dat grotendeels wegwerken dmv anti aliasing maar dat is nu dus geen mogelijkheid, heb zelf ook last van die grijze vlakken enzo, heb intel E8400, 2gb ram ddr 800, P5k moederbord en ati hd3870 512mb GDDR4 maar zo heel geweldig loopt het niet, vind dat ze veel meer mogelijkheden moeten geven kwa graphics zodat je veel kan gaan tweaken en het spel toch goed draaiend kan krijgen, wat goed moet lukken met hedendaagse ''game-pc''

Link to comment
Delen op andere websites

tja ik vind het al onzin dat je niet alles high kan zetten, en geen anti aliasing mogelijkheden waardoor je gewoon een hoge resolutie MOET hebben voor een mooi beeld, aangezien ik nog een 17 inch CRT heb kan ik niet hoger dan 1200xnogwat waardoor GTA IV er toch wat minder uitziet, normaalgezien kan je dat grotendeels wegwerken dmv anti aliasing maar dat is nu dus geen mogelijkheid, heb zelf ook last van die grijze vlakken enzo, heb intel E8400, 2gb ram ddr 800, P5k moederbord en ati hd3870 512mb GDDR4 maar zo heel geweldig loopt het niet, vind dat ze veel meer mogelijkheden moeten geven kwa graphics zodat je veel kan gaan tweaken en het spel toch goed draaiend kan krijgen, wat goed moet lukken met hedendaagse ''game-pc''

Gelukkig ben ik niet de enigste met die grijze vlakken en ik hoop dat RoCK STAAR ER HEEL GAUW WAT AAN DOET en hebben jullie ook weleens dat je band bij de bumper er uitkomt ???? (zijkant auto bij het door de bocht gaan) :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...