gta_rms Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 hallo ik ga volgende week een nieuwe video kaart kope maar welke kan ik het best van 150 euro? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 zie dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rms Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) ok... alleen nu neem ik de NvideaGforce 9600 GT alleen ik hbe nog maar een pentium 4(2.0GHz) kan ik dan alsnog iv spelen? Bewerkt: 14 december 2008 door gta_rms Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Nee, een pentium 4 is niet geschikt voor GTA IV, omdat het single core is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rms Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Nee, een pentium 4 is niet geschikt voor GTA IV, omdat het single core is. ok bedankt koop ik ook wel een nieuwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Nee, een pentium 4 is niet geschikt voor GTA IV, omdat het single core is. ok bedankt koop ik ook wel een nieuwe Wat mensen al niet over hebben voor GTA IV. R* zou korting moeten geven na al die problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.