weixi90 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Je videokaart is ondermaats... Je processor is ook lang niet snel genoeg, dus ik denk dat je gewoon onder de requirements zit. Hou toch eens op met je video kaart is onder de maat. Ik heb twee Nvidia 7950 kaarten in SLI verband met 1024 geheugen en hij draait nog niet goed. Wat voor een PC moet je dan wel niet hebben om dit rampenspel te kunnen draaien. Sorry hoor maar ik ben toch echt niet van plan om voor 1 spel mijn computer te gaan upgraden als de rest o.a. Crysis het wel doet op de hoogste settings. Dit spel gaat gewoon terug naar de winkel want het is gewoon een beta-versie het draait voor geen meter. I think too: Minimum requirements = Nvidia 7600 en ik heb 8400 en recommend is 8600 dus opzich moet het wel kunnen Er zijn heel veel mensen over de gehele wereld die dit soort problemen hebben met GTA-4. Ik heb meerdere keren contact gehad met de helpdesk van dit spel maar ook zij konden mij niet meer verder helpen. Geadviseerd werd mij om contact te gaan zoeken met het hoofdkantoor van dit spel Take2 waar Rockstar onder valt. Morgen ga ik dit meteen doen en ben dan benieuwd wat zij daar gaan zeggen en hoe ofdat ik mijn geld terug kan krijgen. Ik vindt dit echt niet normaal dat zo'n spel met zo'n goede naam in deze slechte staat op de markt gebracht is dit ben ik echt niet gewend van de GTA-Games serie. Kijk voor de grap ook eens op de buitenlandse GTA-Forums daar zal je zien hoe woedend de mensen reageren in de richting van de makers die overigens niet meer thuis geven. Ik had al geprobeerd om te ruilen bij e-plaza, maar het mocht niet omdat er een unieke code erin zit (serial number) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MRine Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Je moet als je van de website laptopvideo2go drivers download, OOK de veranderde .INF downloaden... Deze plak je in de map van de zojuist daar gedownloade driver. En dan installeert hij hem wel ! Ik had altijd precies hetzelfde probleem. Maar via laptopvideo2go, kan ik wel mijn drivers updaten Overigens draait gta bij mij ook SLECHT succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.