MRtuintje Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) hallo iedereen ik probeer telkens een andere scooter er in te zetten maar ze doen het niet telkens met het laden kapt hij er mee weet iemand wat het kan zijn ?? het gaat over gta sa mvg mrtuintje Bewerkt: 13 december 2008 door MRtuintje Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Het komt doordat SAMI (San Andreas Mod Installer) geen Motoren/Scooters kan vervangen door een andere Motor/Scooter. Dat moet je met IMG Tool doen. Auto's, Vliegtuigen, Helikopters, en Boten daarintegen wel. Die kan je wel met SAMI installeren. Bewerkt: 13 december 2008 door GTA Haas Reageren
Beagle Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 hallo iedereenik probeer telkens een andere scooter er in te zetten maar ze doen het niet telkens met het laden kapt hij er mee weet iemand wat het kan zijn ?? het gaat over gta sa mvg mrtuintje Het kan inderdaad door SAMI zijn, maar het kan ook zijn dat je V2 van GTA:SA hebt. Klik >hier< voor een volledige tutorial over hoe je kan uitzoeken of je V2 hebt, en hoe je het dan moet fixen (Downgraden). Reageren
Wonga Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 GTA haas :Het komt doordat SAMI (San Andreas Mod Installer) geen Motoren/Scooters kan vervangen door een andere Motor/Scooter. Dat moet je met IMG Tool doen. Auto's, Vliegtuigen, Helikopters, en Boten daarintegen wel. Die kan je wel met SAMI installeren. Ik heb toch echt een mod gedownload voor NRG500 , geinstalled met SAMI en het werkt. Scooters kan je wel gelijk hebben , ik heb vandaag een scooter mod gedownload en geprobeerd te installen met SAMI , resultaat Crash game. En vergeten Faggio te backuppen.. Dus mijn mening scooters modden in gta is een ramp Reageren
Pmixer Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Motoren kunne (KTM/KAWASAKI) Scooters kunne niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.