Jump to content

Playstation 3 Backwards Compitability

Recommended Posts

Geplaatst:

Op google (Klik op link voor resultaten) zie ik berichten etc. over dat de Backwards Compitability op de Playstation 3 (Hetgeen wat PS2 spellen spelen mogelijk maakt) terug komt via firmware updates. Dit schijnt al oud nieuws te zijn (dit wist ik namelijk al), en de patch voor singstar om PS2 games te spelen is er al, maar waneer komt de grote update nou uit die het mogelijk maakt om alle PS2 games weer te spelen? Of komt ie niet meer uit? Weet iemand hier iets van?

Apple-Mac

Geplaatst:

Dit was mogelijk met de 60GB versie, maar met de komst van de 40GB en later de 80GB versie, is de 'emoticon engine' (voor het afspelen van PS2 titels) er weer uit gesloopt. Voornamelijk wegens de extra kosten die het meebrengt. In de 80GB NTSC versie (de amerikaanse) zit deze mogelijkheid wel weer, alleen dan via software en niet via hardware.

Geplaatst:
Dit was mogelijk met de 60GB versie, maar met de komst van de 40GB en later de 80GB versie, is de 'emoticon engine' (voor het afspelen van PS2 titels) er weer uit gesloopt. Voornamelijk wegens de extra kosten die het meebrengt. In de 80GB NTSC versie (de amerikaanse) zit deze mogelijkheid wel weer, alleen dan via software en niet via hardware.

Volgensmij begrijp je me een beetje verkeerd. Sony had dus aangekondigd dat de Backwards Compitability terug kwam, omdat veel gamers er vraag naar hadden. Zoals je bijvoorbeeld hier kunt lezen, zie je dat David Reeds het wilt terugbrengen. En op andere sites staat dat die functie er al in oktober zou zijn, maar ik heb er nog niks van gemerkt. Mijn vraag is daarom ook of het wel of niet terugkomt.

Apple-Mac

Geplaatst: (bewerkt)

Ik dacht ooit gelezen te hebben dat het bij de Europese 60GB versie via software ging en in Amerika via een speciale chip.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie net dat Sony een update gereleased heeft voor singstar (Klik hier). Weet iemand nog wanneer volledige update (die alle ps2 games ondersteund) uitkomt? Want ik zit erg lang met die vraag in me hoofd

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Geplaatst:
Ik zie net dat Sony een update gereleased heeft voor singstar (Klik hier). Weet iemand nog wanneer volledige update (die alle ps2 games ondersteund) uitkomt? Want ik zit erg lang met die vraag in me hoofd

Apple-Mac

Hier is helaas nog niks over bekend, dus het is nog even wachten. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...