Jump to content

bug: rond draaien?


J2theWW

Recommended Posts

Hallo,

ik heb volgens mij een bug.. als ik bij bijv my graphics settings zit dan zie ik de hele tijd rechts onderin "enter" voor apply en "esc" om terug te gaan... maar deze veranderen sinds ik de NIEUWE patch heb geinstalled via LIVE telkens wisselen door knopjes van de xbox360 besturing..

als ik nu ingame zit draai ik de hele tijd rondjes om mij heen met de camera... als ik loop of in de auto zit of w/e maakt niet uit... iemand oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb volgens mij een bug.. als ik bij bijv my graphics settings zit dan zie ik de hele tijd rechts onderin "enter" voor apply en "esc" om terug te gaan... maar deze veranderen sinds ik de NIEUWE patch heb geinstalled via LIVE telkens wisselen door knopjes van de xbox360 besturing..

als ik nu ingame zit draai ik de hele tijd rondjes om mij heen met de camera... als ik loop of in de auto zit of w/e maakt niet uit... iemand oplossing?

Heb je een controller / joystick met een usb aan je pc zitten? Zo ja > koppel hem los en probeer het opnieuw :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb volgens mij een bug.. als ik bij bijv my graphics settings zit dan zie ik de hele tijd rechts onderin "enter" voor apply en "esc" om terug te gaan... maar deze veranderen sinds ik de NIEUWE patch heb geinstalled via LIVE telkens wisselen door knopjes van de xbox360 besturing..

als ik nu in game zit draai ik de hele tijd rondjes om mij heen met de camera... als ik loop of in de auto zit of w/e maakt niet uit... iemand oplossing?

dus als ik het goed snap heb je de xbox360 patch van gta iv op je computer gezet en krijg je da.

2 dingen wat je kan doen

1 je kan proberen je settings te veranderen moet mogelijk zijn

2 de game helemaal opnieuw installeren

Bewerkt: door NLWORSTENBROOD
Link to comment
Delen op andere websites

hier hebben meer mensen last van

wat je kunt doen is:

Herinstalleer muissoftware

Unplug je gamepad of een ander spelbesturing zoals joystick

Zet de joystick sensitivity op laag

mocht dit niet helpen dan kan je met r* support contact op nemen, deze kunnen je vast verder helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...