lindsaydejong Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hallo, ik heb blijkbaar mijn final mission gespeeld, namelijk Out of commission. Nu is mijn vraag, ben ik nu klaar met het spel? Bij game progress staat nog maar 61.75% en dus snap ik niet of ik het spel al uitgespeeld heb. Ik heb geen missies meer, ik kan alleen nog naar Assassin voor opdrachten, maar ik heb er daar nu al twee van gedaan en dan blijft het game progress nog steeds 61.75%.. Kan iemand mij dit misschien vertellen? Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Hallo,ik heb blijkbaar mijn final mission gespeeld, namelijk Out of commission. Nu is mijn vraag, ben ik nu klaar met het spel? Bij game progress staat nog maar 61.75% en dus snap ik niet of ik het spel al uitgespeeld heb. Ik heb geen missies meer, ik kan alleen nog naar Assassin voor opdrachten, maar ik heb er daar nu al twee van gedaan en dan blijft het game progress nog steeds 61.75%.. Kan iemand mij dit misschien vertellen? Groetjes Je moet met je vrienden elke activiteit doen minimaal 1x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Je moet veel andere dingen nog doen. Denk aan collectables enzovoorts. Opdracht Beloning Missies 60% 10 Drug Delivery's 2% Most Wanted 2.5% Vigilante 2,5% 10 voertuigen Exotic Exports 2% 30 voertuigen Stevie's Car Theft 2% 9 Assassinations 2% 50 Stunt jumps 2.5% 200 Flying Rats 2.5% Versla een vriend met alle activiteiten 5% Special ability's hebben van je vrienden behalve Dwayne en Roman 10% 9 Races 2% Random Characters 5% Hier kan je de checklist vinden. Succes Edit: Typfoutje bij procenten. Bewerkt: 14 december 2008 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lindsaydejong Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Bedankt voor jullie reactie, ik dacht al zoiets, maar nu weet ik het iig zeker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rieskae Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 sorry hoor maar is dit nu het einde van gta 4? ik heb dimitri moeten finishen , heb nog geen huis met garages oid gehad wtf ik was er eerst zo positief over, maar om dit nou in 1 week uit te spelen ? (werk overdag speel alleen savonds beetje) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.