Follow Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Hey Zoals jullie hier zijn is de bovenste deel van mijn website goed grijs met de achtergrond en al, maar de onderste deel niet. Teriwijl die ook grijs moet zijn. Ik heb hier een theme van wordpress gebruikt die ik in de standaard theme van phpBB heb gezet. Alles werkt goed nu behalve de footer. In de body can de css is dit nu uitgekomen: Mijn code! Grrrr.. En in de eerste deel van de header: Mijn code! Grrrr.. En het laatste deel van de footer: Mijn code! Grrrr.. Ik laat nu alleen de aangepaste delen zien van de theme! Groeten van Follow. Bewerkt: 18 december 2008 door Follow Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb je site bekeken en je moet naar je style.php kijken. Dat moet bij ?id=1 verwijzen naar een bepaald bestand of tekst. Zoek naar de volgende code: -------------------------------------------------------------- Colours and backgrounds for common.css -------------------------------------------------------------- */ html, body { color: #6A6A6B; background-color: #FFFFFF; } Verander de achtergrondkleur en sla het vervolgens weer op. Dan zou het wel moeten werken. Succes! Reageren
Follow Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Hoe bedoel je precies? Die style.php heb ik wel gevonden maar dat is in de home directory van de skin en behoort niet tot het theme zelf. In common.css heb ik dat html en body wel gevonden, maar als ik dat ga aanpassen dan gebeurd er niks. (Mijn eerste deel van common.css is:) Mijn code! Grrrr.. Bewerkt: 18 december 2008 door Follow Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Dat staat allemaal goed, maar dat ligt allemaal als het ware op de achterste achtergrond die wit is en met behulp van style.php wordt gemaakt. Blijkbaar staat dat niet goed en moet je dus bij style.php de code die ik je eerder gaf wijzigen. Het ligt dus niet aan de theme, maar de pagina waar de theme als het ware op ligt. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 (bewerkt) Edit: Laatmaar, het is zo te zien al verholpen op je website Bewerkt: 15 december 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.