Jump to content

Wat gebeurt er?

Wat gebeurt er?  

53 leden hebben gestemd

1. 1. Wat zal er gebeuren

• De packer vliegt de lucht in
      18
    • bigfoot tilt de packer op, en de trein reid verder
      3
    • Het spel crasht
      1
    • De packer gaat opzij naar links
      0
    • de packer gaat opzij naar rechts
      7
    • de packer word voortgeduwd
      3
    • de packer ontploft
      15
    • de trein crasht
      2

Recommended Posts

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dark_Zemy

5

• hielkeh

4

• Remi-X

3

• .Corneria.

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De boel gaat de lucht in, denk ik. Ik ben meer benieuwd naar wat er zou gebeuren als je die Packer een kwartslag naar rechts toe draait.

(Ok, de trein gebruikt hem toch niet als schans... maar goed).

Geplaatst:

Nee goh... :puh: Tuurlijk vliegt ie de lucht in. Dat ding kan geen kant op. In RL zou de trein ontsporen of de Packer word dubbelgevouwen om de voorkant van de trein heen :puh::):7

Geplaatst:
Hier een mini-quiz. Wat zal er na de volgende screens gebeuren? De trein komt net aanrijden.

Stem, en een post wat je van deze quiz vind is niet verboden.

Later zal het reslutaat posten via een screenshot.

AUB niet het zelf uit proberen, en daarvan screens posten.

IK gok erop dat de packer naar rechts weg zal draaien en op het andere spoor terecht zal komen. Zo te zien is die ruimte er namelijk wel. De oprijplaten aan de achterzijde van de packer vormen geen belemmering.

Geplaatst:

Ik gok maar op de trein crashed. Het is me al eens gebeurt dat de trein die ik bestuurde ontspoorde -,- Hij viel gewoon om :\

Geplaatst:

Bij mij pakte Bigfoot de trein op, toen kwam Leatherface uit de packer en die belde een paar Aliens, vervolgens kwamen ze met hun UFO naar me toe en ik werd lid van de Epilson Cult.

Uhu, echt waar! :Y

Geplaatst:

Ik denk eigenlijk dat de trein gewoon tot stilstand word gebracht omdat de Packer zal worden tegengehouden door de 2 muurtjes.

Geplaatst:

Ik heb het uitgeprobeerd, De trein rijd gewoon door de packer heen, de packer word meegeslurd, midden in de trein, en ergens gedumpt.

Geplaatst:
Dus het goede antwoord staat er niet eens tussen?

Eigenlijk niet nee, :puh: volgens mij gebeurd er telkens iets anders, want net 10 min geleden deed ik het weet, en knalde de packer omhoog, nu 3 min geleden weer geprobeerd en word weer meegesleurd. Probeer het nu weer eens.

Geplaatst:

Oke. Daar had de topicstarter dus wel even wat beter naar kunnen kijken.

En Dark_Flemy (weette nog :puh:), misschien een idee om het ook met een Bus of Coach te proberen? Of misschien zelfs een tank? Die geven denk ik wel andere effecten.

Geplaatst:
Oke. Daar had de topicstarter dus wel even wat beter naar kunnen kijken.

En Dark_Flemy (weette nog :puh:), misschien een idee om het ook met een Bus of Coach te proberen? Of misschien zelfs een tank? Die geven denk ik wel andere effecten.

Ik heb het 3 keer geprobeerd en steeds werd de packer vrij snel voor de trein weggeslagen en kwam daarbij op de andere rails terecht. Ik wil het dadelijk met truck + oplegger gaan proberen. Vermoed dat die heel vlot ontkoppelt maar ben benieuwd naar het resultaat. Ik betwijfel of je in staat bent de trein op een andere manier te laten ontsporen dan door te hard rijden met het ding zelf. (Trouwens mega jammer dat het ding geen Tyfoon heeft!!!)

Geplaatst: (bewerkt)
AUB niet het zelf uit proberen, en daarvan screens posten of het antwoord geven.

Moeilijk he :duh:

Ik heb het uitgeprobeerd, De trein rijd gewoon door de packer heen, de packer word meegeslurd, midden in de trein, en ergens gedumpt.

Als je het zo nodig wil proberen hou het antwoord dan gewoon voor je, maar verpest het niet meteen voor andere.

post-67105-1230283516_thumb.jpg

Bewerkt: door hielkeh
Geplaatst: (bewerkt)

Raar, mijn Packer loopt altijd vast in de locomotief en kan er alleen uitgesleurd worden als een tegenliggende trein tegen m'n Packer botst. ;)

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...