aard Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 hallo, ik heb het programma 3dsmax gedwonlaod en kan zo figuurtjes maken, op internet zij ngenoeg tutorials te vinden heo ik die dff en txd files importeer in gta, maar kan iemand mij vertellen hoe ik bij 3dsmax de figuren in die bestandsformaten krijg geexproteerd? alvast bedankt :lol: Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Eerst moet je jouw model gewoon extporteren als .3ds Daarna kan je het binnenhalen in de Zmodeler. Vanuit daar kan je het weer exporteren als .dff Ach ja...volg deze tutorial maar. Daar staat het al eens uitgelegd... http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8397 Veel succes Reageren
aard Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) hey, ik kan met Zmodeller heyt niet importeren, ik heb versie 2.0.2, en de bestands extensei 3ds staat dara ok niet tussen maarre ik hoop dat je ook hier raad mee weet?? B) Bewerkt: 16 april 2005 door aard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.