robberocker Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Heey Mensen,GTA kenner Ik kijk redelijk veel naar de film Back to the future en ik zou die vliegen de auto in GTA sa Willen Maar ik vind hem nergens dus kan iemand me A.U.B helpen Alvast bedankt Reageren
vonis22 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) oké, maar niet veel mensen kijken naar bttf want ... het is niet zo populair sorry maar er is geen mod daarvan (niet dat ik bttf niet leuk vind howr maar toch...) Bewerkt: 14 december 2008 door vonis22 Reageren
Traser Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Het is er wel degelijk.., Je kan de Auto van Bttf downloaden. Link : Delorian Reageren
robberocker Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Het is er wel degelijk.., Je kan de Auto van Bttf downloaden.Link : Delorian Weet je toevallig ook hoe je hem kan laten vliegen en waar je da skatboard vind Reageren
Beagle Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Het is er wel degelijk.., Je kan de Auto van Bttf downloaden.Link : Delorian Weet je toevallig ook hoe je hem kan laten vliegen en waar je da skatboard vind Je kan auto's gemakkelijk laten vliegen. als je op >deze< pagina kijkt van WikiGTA, zie je bij "Voertuig Cheats" de cheat "Auto's Vliegen". Typ ripazha in om deze cheat te activeren. >Hier< kan je een tutorial vinden over hoe je peds een skateboard kan laten dragen. Veel Plezier (Rede Bewerking: Vergeten link toe te voegen ) Bewerkt: 14 december 2008 door Beagle Reageren
K.O. Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 oké, maar niet veel mensen kijken naar bttf want ... het is niet zo populair sorry maar er is geen mod daarvan (niet dat ik bttf niet leuk vind howr maar toch...)Om hier even op terug te komen... Er zijn wel degelijk veel mensen die de Back to the Future trilogie ontzettend leuk vinden en er zijn fans genoeg. De BttF mod die gemaakt is voor Vice City is zelfs een van de populairdere en bekendere mods. Die mod bevat alle drie de DeLoreans, de trein en, for some reason, zelfs K.I.T.T. Je kunt met die mod ook heus tijdreizen en je moet Plutonium hebben enzo om te kunnen tijdreizen. Voor San Andreas is er volgens mij niet zo'n grote mod, maar een DeLorean zou je zo moeten kunnen vinden op grote modding sites. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.