Rivel Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Missie(s):OG Loc Cheaten: Nein Versie:1 Overig:Savegame in bijlage Alvast bedankt! GTASAsf1.b
NickyHendriks Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Ik zal de poging eens wagen EDIT: Dit is een missie waar k zelf ook lang op vastliep. Ik mag CLEO Mods gebruiken zegt ie dus wie weet een goede CLEO Mod hiervoor? Bewerkt: 14 december 2008 door zamg0d1
MegaPilot Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Zamg0d1, ik weet hier geen Modificatie voor, maar aangezien je buiten de tijd bent, heb ik de missie maar gedaan. OG Loc = Mission Passed! Beloning = Respect +! Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missie te halen. De Savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! Bewerkt: 14 december 2008 door MegaPilot
Rivel Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Zamg0d1, ik weet hier geen Modificatie voor, maar aangezien je buiten de tijd bent, heb ik de missie maar gedaan.OG Loc = Mission Passed! Beloning = Respect +! Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missie te halen. De Savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! Thx man, respect!
Recommended Posts