Dragomije Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Hallo heb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Halloheb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt Wat zijn je specs? typ dxdiag in bij uitvoeren of bij zoeken als je vista hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragomije Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Halloheb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt Wat zijn je specs? typ dxdiag in bij uitvoeren of bij zoeken als je vista hebt. me specs zijn goed genoeg volgens mij intel core 2 duo E7200 @ 2.53 ghz geheugen 3070 RAM dx 10 videokaart ati radeon HD 3650 512 MB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mm1992 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Halloheb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt Wat zijn je specs? typ dxdiag in bij uitvoeren of bij zoeken als je vista hebt. me specs zijn goed genoeg volgens mij intel core 2 duo E7200 @ 2.53 ghz geheugen 3070 RAM dx 10 videokaart ati radeon HD 3650 512 MB Heb precies dezelfde specs! En ook strepen, haperingen. Moet ik een nieuwe videokaart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragomije Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Halloheb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt Wat zijn je specs? typ dxdiag in bij uitvoeren of bij zoeken als je vista hebt. me specs zijn goed genoeg volgens mij intel core 2 duo E7200 @ 2.53 ghz geheugen 3070 RAM dx 10 videokaart ati radeon HD 3650 512 MB Heb precies dezelfde specs! En ook strepen, haperingen. Moet ik een nieuwe videokaart? ik heb geen haperingen alleen die strepen voor de rest werkt alles goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.