Jump to content

Vice City Next-Gen

Tommy VercettII

Recommended Posts

Volgens de laatste geruchten zal er in 2009 al een nieuwe Grand Theft Auto verschijnen. Deze geruchten zouden gebaseerd zijn op een door Take Two uitgegeven line-up voor 2009. Take Two heeft officieel nog niets aangekondigd.

De nieuwe Grand Theft Auto zou in de herfst van 2009 verschijnen en zou zich afspelen in Vice City. De beschrijving van de game luidt:

Quote:

Je doel is het ondermijnen van de lokale politie, het herbouwen van je status en opnieuw het hoofd te worden van deze kleurrijke stad

Nogmaals, Take Two heeft nog geen aankondigingen gedaan rondom een mogelijke GTA IV: Vice City. Het is echter niet ondenkbaar dat er al zo snel een nieuwe GTA zal verschijnen, GTA: Vice City (PS2) kwam een jaar na GTA 3 uit en GTA: Vice City Stories (PSP) kwam een jaar na GTA: Liberty City Stories uit.

Laat maar komen hoor! ^_^

>>> Door Flying Dutchman: Zou je een bronvermelding kunnen geven?<<<

Delen op andere websites

Je zou het bijna geloven, ze zijn al 11 jaar lang bezig met Liberty City -> Vice City, dus zo'n heel gek idee zal het niet zijn. Alleen is het denk ik een beetje lastig om meteen na zo'n groot spel als GTA4 al binnen een jaar een nog beter/groter spel uitbrengen.

Delen op andere websites

En heb je er een paar links van? Mocht het Vice City zijn klinkt het net of je weer als Tommy Vercetti speelt, aangezien hij toch wel het hoofd van Vice City is geworden. Zou wel nice zijn Tommy Vercetti is naar mijn mening de beste hoofdpersonage van de GTA PC games.

Delen op andere websites

Ik vraag me dan af hoe die GTA dan gaat heten... GTA Vice City is al gebruikt, GTA V klinkt nogal raar vergeleken met de rest en GTA Vice City II heeft dezelfde reden.

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

Waarom geen GTA V. GTA Vijf, klinkt niet verkeerd vind ik. Maargoed, volgensmij hoort dit meer thuis in het Next GTA forum of dat dan wel of niet bestaat, want dit hoort namelijk thuis in het speculeren over een volgende GTA.

En de hoofdpersoon hoeft Tommy helemaal niet te zijn, bij GTA4 hebben ze ook voor LC gekozen, maar omdat ze aan een nieuwe era zijn begonnen telt alles uit de voorgaande GTA's niet meer mee. Dus geen Tommy, geen Ken Rosenberg, geen Ricardo Diaz ze beginnen gewoon weer helemaal opnieuw.

Delen op andere websites

@Baffie: Omdat het dan al gelijk het einde is van het GTA IV-era. Als GTA V uitkomt. :7

Nou en, de GTA2 era, zoals WikiGTA die bedacht heeft, bestond ook uit één GTA. Je moet niet vergeten dat de GTA-era's iets is wat bedacht is door fans, omdat er duidelijk een aantal GTA's met elkaar verbonden leken te zijn. Volgensmij houdt Rockstar zich niet echt aan dingen die de fans bedenken. Tenzij iemand mij kan vertellen dat de 'era's' echt van Rockstar komen.

Delen op andere websites

@Baffie: Omdat het dan al gelijk het einde is van het GTA IV-era. Als GTA V uitkomt. :7

Nou en, de GTA2 era, zoals WikiGTA die bedacht heeft, bestond ook uit één GTA. Je moet niet vergeten dat de GTA-era's iets is wat bedacht is door fans, omdat er duidelijk een aantal GTA's met elkaar verbonden leken te zijn. Volgensmij houdt Rockstar zich niet echt aan dingen die de fans bedenken. Tenzij iemand mij kan vertellen dat de 'era's' echt van Rockstar komen.

De zogeheten "era's" waar we het hier over hebben, zijn inderdaad door fans zo genoemd. Echter, R* heeft wel degelijk een dergelijke rangorde voor zijn games: GTA III, Vice City en San Andreas, allemaal in "era" 3, draaien op dezelfde game engine. Het ontwikkelen van de game engine is het zware werk, textures e.d. zijn hierbij vergeleken een peulenschil.

Het nieuwe "era", de IV, betekende voor R* een nieuwe (next gen) game engine. Op basis van deze huidige IV game engine zal R* zeker nog wat GTA's maken, voor ze aan een nieuwe game engine gaan werken. Het bouwen van de huidige next gen game engine kostte miljoenen, dus reken er maar op dat R* deze engine nog wel een paar jaar vasthoudt.

Gelijk aan GTA III laat GTA IV de basis zien van de mogelijkheden van de nieuwe game engine. En net zoals de bij de vorige, zullen nu waarschijnlijk weer delen volgen waarbij we dezelfde engine zien, maar meer uitgebreid toegepast met meer mogelijkheden ingame. Denk aan meer diverse side-missies e.d.

Mijn persoonlijke verwachting is dat de appel niet ver van de boom valt: Ik schat in da R* inderdaad de volgorde Liberty City, Vice City en San Andreas met deze IV game engine gaat releasen. Deze volgorde van steden hebben ze altijd aangehouden. Wél verwacht ik dat Vice City niet meer te herkennen zal zijn, net zoals Liberty City nu. Eerder verwacht ik dat ze bijvoorbeeld Miami nabootsen zoals nu met New York is gedaan! :D

Bewerkt: door Jacky-2007
Delen op andere websites

Grand Theft Auto Vice City vond ik over het algemeen de beste sfeer hebben. GTA SA vind ik ook een perfecte sfeer hebben. GTA IV vind ik ook erg mooi, zoals ik hem nu bij m'n broer heb gezien.

Ik hoop in ieder geval dat er wel een GTA Vice City gaat komen op de IV engine. Waarschijnlijk met een totaal andere verhaallijn, hoofdpersonage en omgeving.

Ik ben benieuwd! :Y

Delen op andere websites

Ik zou het leuker vinden als ze bijvoorbeeld GTA 1 en 2 gaan namaken met de graphics van GTA IV. :clown:

Mee eens:) Want het begint nou toch behoorlijk saai te worden om 3 (4x dacht ik, met china town wars erbij) Liberty City te gebruiken. Maar dat er in 2009 al een next gen vice city komt, is gewoon onmogelijk. Rockstar heeft simpelweg niet genoeg tijd om het al in 2009 uit te brengen. Veel mensen verwachten 2009, omdat R* GTA Vice City ook kort na GTA 3 uitbracht, en zijn helemaal geobserdeerd door dat, dat ze denken dat de Next Gen Vice City even snel uit zal komen, zonder te bedenken dat R* nu met 2 Downloadeable Epesodes bezig is, en dat R* momenteel bezig is met China Town Wars. Maar even omdat aantal mensen hier een bronvermelding vragen, klik hier

Apple-Mac

Delen op andere websites

Maar als ze echt een nieuwe GTA in Vice City gaan maken met de graphics van GTA IV dan zullen ze er niet zo lang over doen omdat de engine van het spel dan al is gemaakt. :)

Bewerkt: door Revolution-Designes
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...