Jump to content

Fps gewoon te laag


~Mario~

Recommended Posts

Ik heb echt precies het zelfde probleem.

EN9600GT Nvidia

Quad-Core 2,37 Processor

Daar zou je naar mij mening GTA IV makkelijk mee kunnen spelen.

FALLOUT 3 speel ik ook op zn allerhoogst en dan is er echt niks aan de hand.

Maar bij GTA iv alleen maar haperingen.

Bewerkt: door Nickz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Mario~

    13

  • Limbolander

    7

  • TaartJJ~!

    7

  • Nickz

    3

Maar is er nou eigenlijk een manier om die fps omhoog te krijgen, misschien via een programma?

nee, je zou wel kunnen proberen zoveel mogelijk programma's en processen ( als je daar verstand van hebt ) uit te zetten en het dan nog eens proberen.

zou ook eens op spyware scannen, Ccleaner downloaden en daar je registry etc mee scannen, en je harde schijf defragmenteren.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de commands voor betere prestaties erachter gezet en de patch geïnstalleerd.

Draai nu met een dual core 2.8 GHZ en een XFX 9800gtx+ gemiddeld zo'n 16-20 FPS.

Toch netjes niet?

Ik ben met je eens dat de FPS te laag is..... ik wil minstens wel 30 fps kunnen rijden in de drukte...

Hoop dat een nieuw moederbord en processor het bij mij zullen verhelpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar is er nou eigenlijk een manier om die fps omhoog te krijgen, misschien via een programma?

nee, je zou wel kunnen proberen zoveel mogelijk programma's en processen ( als je daar verstand van hebt ) uit te zetten en het dan nog eens proberen.

zou ook eens op spyware scannen, Ccleaner downloaden en daar je registry etc mee scannen, en je harde schijf defragmenteren.

Ik heb me pc al zovaak gedefragementeerd en me pc is verder opgeruimd en goed gescand naar spyware of andere virussen. Die fps blijft gewoon laag en meer processen afsluiten werkt ook niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar is er nou eigenlijk een manier om die fps omhoog te krijgen, misschien via een programma?

nee, je zou wel kunnen proberen zoveel mogelijk programma's en processen ( als je daar verstand van hebt ) uit te zetten en het dan nog eens proberen.

zou ook eens op spyware scannen, Ccleaner downloaden en daar je registry etc mee scannen, en je harde schijf defragmenteren.

Ik heb me pc al zovaak gedefragementeerd en me pc is verder opgeruimd en goed gescand naar spyware of andere virussen. Die fps blijft gewoon laag en meer processen afsluiten werkt ook niet echt.

Mensen, we moeten gewoon de conclusie trekken dat Rockstar een draak van een spel heeft gelanceerd dat na de patch nog steeds kut loopt. Dat het op sommige systemen wel werkt en op sommige niet is voor ons leken met onze pushersentjes toch niet te achterhalen. Als je alle op dit forum beschreven middelen hebt geprobeerd en er niks verbeterd is kun je er zelf toch verder niks aan veranderen. Het heeft dan volgens mij ook weinig zin om je geld weg te smijten aan nieuwe dure moederborden of processors (tenzij je natuurlijk echt onder of tegen de minimum eisen aanzit). De bal ligt gewoon nog steeds bij Rockstar: zij hebben de PLICHT om dit spel bugloos werkend te krijgen op een veelvoud aan systemen. Dit wil zeggen dat ze gewoon nog een keer een patch uit moeten brengen. En snel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar zoals ik al eerder had gezegd, Rockstar verdient gewoon een hoop geld hiermee, want het trieste

is dat als ik contact met ze opneem via de telefoon of mail dan laten ze gewoon niets meer van zich

horen. Kortom als Rockstar het maar heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Om hier nog even op terug te komen, ik denk wel dat ik me pc ga upgraden natuurlijk niet alleen vor Gta iv,

maar ook voor andere toepassingen, aangezien niet alles echt vrij nieuw meer is.

Ik dacht daarbij zelf aan dit pakket van Alternate, zou ik hiermee Gta iv op hoge fps kunnen spelen?

Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

Ja aanzienlijk, maar ben je daar zeker van? Want Gta iv is eist echt veel van je pc.

Ik heb een nvideau 9400 gt , en mijn fps heb ik verhoogt .

Via mijn configuratiescherm..., daar kan je een beetje foefelen aan je videokaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...