- Reacties 49
- Bezichtigingen 4.4k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
~Mario~ 12 posts
-
Limbolander 7 posts
-
TaartJJ~! 7 posts
-
Nickz 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Beste forum leden,
Ik word Gta iv nu zo langzamerhand toch wel een beetje zat, elke keer als ik in een drukke omgeving kom met veel auto,s, mensen, dingen enz.. gaat het hele spel langzaam, ik krijg er gewoon pijn me hoofd van om hier naar te kijken.
Nu hoor ik steeds mensen zeggen koop een nieuwe videokaart, totale onzin natuurlijk, want ik werk hier op een xfx 9600 gt een hogere is zeker niet nodig voor dit spel. Ik heb echt met geen enkel spel nog nooit zoveel problemen gehad als met dit spel, en dan bedoel ik ook echt de zware games zoals Far cry 2 of Crysis die ik gewoon op hoog makkelijk kon spelen. Naar mijn weten is Rockstar helemaal verkeerd bezig, want wat ze nu volgens mijn hebben gedaan is gewoon puur de Xbox 360 versie in 1 klap overzetten naar een dvd-rom, zonder enige verandering. Dit kan toch gewoon niet verder zo? Ze krijgen bijna een jaar extra extra om alles uit te werken voor op de pc en wat krijgen we voorgeschoteld? Niets meer dan een kleine pure beta versie of hoe je het ook wil noemen.
Ik wil graag Gta iv goed kunnen spelen, net zoals al andere spellen, dus vraag ik me toch af of jullie weten of er misschien een manier is om die fps handmatig naar boven te krijgen, want ik zie wel bij sommige mensen dat ze het zelfs kunnen spelen op 70 fps, het moet dus mogelijk zijn. Dus als iemand een idee heeft hoe die fps omhoog te krijgen vertel het me dan, want dit is echt het enigste probleem bij mijn waarom Gta iv gewoon niet lekker doorloopt.
Groetjes,
Mario