Flitskikker Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Hallo, Als ik in een internetcafé op een computer ga, zijn de plaatjes op websites helemaal misvormd: De patch heb ik al. Heeft iemand anders hier ook last van en heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 de rest van het spel werkt wel normaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 de rest van het spel werkt wel normaal? Niet helemaal. Het ziet er lelijk uit en het hapert helemaal, en sommige gebouwen worden niet geladen. Maar dat was wel te verwachten met een Radeon X1650. Maar een website weergeven moet toch geen probleem zijn? Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 het zouden artifacts kunnen zijn. probeer eens -nomemrestrictions -norestrictions -novblank /high er bij 'doel' achter te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 het zouden artifacts kunnen zijn.probeer eens -nomemrestrictions -norestrictions -novblank /high er bij 'doel' achter te zetten. Staat er al... Videokaart is net nieuw, dus dat hij nou al kapot is lijkt me sterk. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 het is altijd mogelijk, als jij zulke strepen ook gewoon in game hebt dan heb je echt artifacts. check de temperatuur ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 het is altijd mogelijk, als jij zulke strepen ook gewoon in game hebt dan heb je echt artifacts.check de temperatuur ff In het spel heb ik geen misvormde objecten. Het ziet er alleen niet mooi uit omdat ik op Low speel. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
drntlith Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Hallo,Als ik in een internetcafé op een computer ga, zijn de plaatjes op websites helemaal misvormd: De patch heb ik al. Heeft iemand anders hier ook last van en heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker Heb precies hetzelfde.. ( ATI x1950 Pro) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Dit had ik toen ik Call of Duty 1 speelde op mijn oude Pentium III met GeForce FX 5700 LE, ik kreeg soms van deze dingen na het laden van de map. Wat bleek nou, de videokaart was niet geschikt voor de pc. had er daarna een GeForce3 serie ingezet en hij liep weer goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.