Jump to content

Missie: Payback


philips

Recommended Posts

Hallo.

als ik bij "Jimmy Pegorino"de missie Payback doe,

dan moet je met een auto naar een restaurant rijden om daar mensen op te halen.

Maar als ik bij het restaurant aan kom en ik rij in het geele pijltje, dan laad hij net zo als alle andere missies het beeld word dan zwart en komt er rechts onder in beeld loading te staan,

maar bij mij gaat ie niet meer verder en blijft er loading staan.

ik kan dan niks meer doen niet meer naar het menu met Esc.

Weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit op kan lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon wachten als je verder wilt spelen. Er was eens iemand die gewoon 15 minuten heeft gewacht en toen kwam het uiteindelijk wel. Wat je ook nog kunt proberen (ik zeg niet dat het helpt) is gewoon je instellingen verlagen zodat alles wat soepeler verloopt. Verder hangt het ook af op welk console je speelt want ik ga er eigenlijk van uit dat je op de Pc speelt.

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen met de legale versie hebben dit soms ook. Verder helpen we hem niet om iets illegaal te doen dus waarom zouden we hem niet gewoon helpen met zijn (legaal) probleem? Ik zou in ieder geval eerst nog maar even een kwartier laten laden als ik jou was.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen met de legale versie hebben dit soms ook. Verder helpen we hem niet om iets illegaal te doen dus waarom zouden we hem niet gewoon helpen met zijn (legaal) probleem? Ik zou in ieder geval eerst nog maar even een kwartier laten laden als ik jou was.

Maar een Crack is toch illegaal? Ofnie? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ongetwijfeld, maar ik snap echter niet waarom we hem dan geen hulp kunnen geven. Als we hem zouden helpen met illegale dingen dan begrijp ik het wel maar iemand die hem wel legaal heeft kan dit soort problemen toch ook hebben? Dan snap ik dus niet waarom we hebben zomaar niet mogen helpen want als hij dit niet had vertelt waren we er nooit achter gekomen waarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit probleem ook, en ja ik heb legale versie.. echt frustrerend, ik had hem even laten laden en was weg gelopen en toen ik terug kwam was ie klaar maar toen waren die povanova's of zo al gevlucht.. en daarna deed ie het niet meer :S

Link to comment
Delen op andere websites

Als een missie laad, kan je zowiezo niet naar het menu gaan! Dan moet je wachten tot de cutscene er is en dan wachten tot ie gedaan is of gewoon doorspoelen.

In jou geval, ik heb dit ook al voorgehad, dat loading bleef maar duren. Maar na een kwartie (letterlijk) was het er dan toch! Gewoon wachten, hoelang het ook duurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen met de legale versie hebben dit soms ook. Verder helpen we hem niet om iets illegaal te doen dus waarom zouden we hem niet gewoon helpen met zijn (legaal) probleem? Ik zou in ieder geval eerst nog maar even een kwartier laten laden als ik jou was.

Maar een Crack is toch illegaal? Ofnie? :)

GTA: IV moet je spelen met de disc in de speler. En drie keer raden wat voor bonuseffect zo'n crack heeft.

Een crack gebruiken hoeft dus niet te betekenen dat het spel illegaal is. Je kan de crack ook inzetten omdat je niet de hele tijd je DVD in je speler wil hebben zitten.

Een antwoord zou dus kunnen zijn:

Heb je je originele .exe gebackupped? Wat gebeurt er als je die terugzet? Maak anders even een backup van je saved games en herinstalleer GTA IV en kijk of het probleem aanhoud.

Heb je de laatste patch gedownload?

Bewerkt: door Johanvb
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb precies hetzelfde met de missie: Payback. heb 30 min de missie laten laden, maar er gebeurt niks...

Ik zou ook graag willen weten waar het aan ligt , want nu kan ik ook de verhaallijn niet uitspelen :(

bij voorbaat dank,

COMMANDO

Link to comment
Delen op andere websites

Na enkele minute wachten begon de cut scene toch af te spele en dus heb ik de missie kunnen halen.. Ik denk dat je toch gewoon moet wachte tot de missie werkt

Ik heb echt 30 min zitten te w8en (onderhand avond eten naar binnen XD ) en daarna deed hij het nog steeds niet.

:ch:

Dus er kunnen zich dus kennelijk 2 vormen van het probleem aannemen. dat hij het na een tijdje wachten begint af te spelen en niet :( . misschien weet iemand anders een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...