Galiorix Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Zijn er geen side missions o.i.d. die je even tussendoor zou kunnen doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Na enkele minute wachten begon de cut scene toch af te spele en dus heb ik de missie kunnen halen.. Ik denk dat je toch gewoon moet wachte tot de missie werkt Ik heb echt 30 min zitten te w8en (onderhand avond eten naar binnen XD ) en daarna deed hij het nog steeds niet. Dus er kunnen zich dus kennelijk 2 vormen van het probleem aannemen. dat hij het na een tijdje wachten begint af te spelen en niet . misschien weet iemand anders een oplossing? patch downloade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Na enkele minute wachten begon de cut scene toch af te spele en dus heb ik de missie kunnen halen.. Ik denk dat je toch gewoon moet wachte tot de missie werkt Ik heb echt 30 min zitten te w8en (onderhand avond eten naar binnen XD ) en daarna deed hij het nog steeds niet. Dus er kunnen zich dus kennelijk 2 vormen van het probleem aannemen. dat hij het na een tijdje wachten begint af te spelen en niet . misschien weet iemand anders een oplossing? patch downloade ik heb al de nieuwste patch, dus daar zal het niet aan liggen. iig bedankt voor je hulp... miss weet iemand anders een oplossing? Edit: @galiorix: ik heb al alle sidemissies gedaan, dit is nog mn enige missie Bewerkt: 16 januari 2009 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 met de nieuwe 1.0.2.0 patch is het probleem gelukkig verholpen. Bedankt voor de hulp, mijn probleem is verholpen... Commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.