frigo Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Als ik zo'n missies moet doen waar ik moet dansen/hoppen met me lowrider en zo, komt er vanonder alleen een cirkel! geen pijltjes naar waar ik moet drukken om punten te krijgen. Ik heb geen idee wat ik moet doen! Help mij alsjeblieft. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 welkom op het forum! instaleer SA is opnieuw het is waarschijnlijk een probleem van het spel zelf grz. C. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Je schermresolutie staat waarschijnlijk te hoog. Verwijder eens het bestandje 'gta_sa.set' uit je iGta: San Andreas User Files'. Deze bevindt zich normaal gezien in 'Mijn Documenten'. Ook kan het zijn dat je last hebt van een Bug/Glitch, dan raad ik je aan om hier een Savegame-aanvraag te doen. Dan zal iemand anders de missie voor je doen. Lees wel even de regels door voor je een missie aanvraagt. Misschien heeft een ander persoon er geen last van en kan hij zo de missie voor je doen. Bewerkt: 14 december 2008 door MegaPilot Reageren
frigo Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Je schermresolutie staat waarschijnlijk te hoog. Verwijder eens het bestandje 'gta_sa.set' uit je iGta: San Andreas User Files'. Deze bevindt zich normaal gezien in 'Mijn Documenten'. Ook kan het zijn dat je last hebt van een Bug/Glitch, dan raad ik je aan om hier een Savegame-aanvraag te doen. Dan zal iemand anders de missie voor je doen. Lees wel even de regels door voor je een missie aanvraagt. Misschien heeft een ander persoon er geen last van en kan hij zo de missie voor je doen. Bedankt, ik zal het eens proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.