robberocker Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Hey allemaal, Ik heb net GTA SA multiplayer gedownload En ik Vraag me af of er nederlandse serevers zijn Want ik speel de daar net met duitsers en ze konden geen Engels En DAt was K*T Dus als er iemand een server hhef en waar ik kan bij mee spelen zeg het aub Groeten Reageren
.Corneria. Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 ja er zijn nederlandse servers, maar het is verboden om reclame te maken over SA-MP servers. GRZ. C. Reageren
robberocker Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Kan je er een paar door geven Please Reageren
.Corneria. Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 op GTA forum is het verboden om reclame te maken! sorry maar het mag niet, maar: ga naar SA-MP ga dan naar internet of official zet de servers op naam en dan zoek je naar servers me [NL] Reageren
robberocker Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 op GTA forum is het verboden om reclame te maken! sorry maar het mag niet, maar: ga naar SA-MP ga dan naar internet of official zet de servers op naam en dan zoek je naar servers me [NL]Oke ik heb nu een Nederlandse server maar hij zegt join Maar hoe maak je een acount Hij zegt Register<password> Reageren
tjoef Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) tip: /register [je passwoord] (je moet niet [je paswoord] typen, maar gewoon een woordje waarmee je je later weer kan inloggen op de server.) Inloggen gaat waarschijnlijk zijn: /login [je passwoord] En om nederlandse servers te vinden moet je eens naar het tabblad internet gaan en dan vanboven op hostname kliken. Dan zal de lijst worden geordend volgens naam, en aangezien de meeste nederlandse servers beginnen met [NL] voor de naam, staan ze dus mooi gegroepeerd Gewoon even naar beneden scrollen tot je dat lijstje ziet EDIT: Dat was blijkbaar al eens gezegd Bewerkt: 14 december 2008 door tjoef Reageren
robberocker Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) tip:/register [je passwoord] (je moet niet [je paswoord] typen, maar gewoon een woordje waarmee je je later weer kan inloggen op de server.) Inloggen gaat waarschijnlijk zijn: /login [je passwoord] En om nederlandse servers te vinden moet je eens naar het tabblad internet gaan en dan vanboven op hostname kliken. Dan zal de lijst worden geordend volgens naam, en aangezien de meeste nederlandse servers beginnen met [NL] voor de naam, staan ze dus mooi gegroepeerd Gewoon even naar beneden scrollen tot je dat lijstje ziet EDIT: Dat was blijkbaar al eens gezegd JA maar hoe register je Ik typte /register<cool> en hij vraagt het nog Bewerkt: 14 december 2008 door robberocker Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Let op dat je die < en dergelijke er niet bij hoeft te zetten en dat je er een spatie tussen zet. Jij doet het zonder, maar bij commando's die (een) waarde(n) vereisen, moet je altijd een spatie tussen het commando en waarde(n) zetten. Anders moet je nog inloggen, dat doe je door /login <wachtwoord>. Vanzelfsprekend met de spatie. Bewerkt: 14 december 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.