Jump to content

Multiplayer servers

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Ik heb net GTA SA multiplayer gedownload

En ik Vraag me af of er nederlandse serevers zijn ^_^

Want ik speel de daar net met duitsers en ze konden geen Engels

En DAt was K*T Dus als er iemand een server hhef en waar ik kan bij mee spelen zeg het aub

Groeten

Geplaatst:

op GTA forum is het verboden om reclame te maken! :N sorry maar het mag niet, maar: ga naar SA-MP ga dan naar internet of official zet de servers op naam en dan zoek je naar servers me [NL]

Geplaatst:
op GTA forum is het verboden om reclame te maken! :N sorry maar het mag niet, maar: ga naar SA-MP ga dan naar internet of official zet de servers op naam en dan zoek je naar servers me [NL]
Oke ik heb nu een Nederlandse server maar hij zegt join Maar hoe maak je een acount Hij zegt Register<password>
Geplaatst: (bewerkt)

tip:

/register [je passwoord]

(je moet niet [je paswoord] typen, maar gewoon een woordje waarmee je je later weer kan inloggen op de server.) Inloggen gaat waarschijnlijk zijn:

/login [je passwoord]

En om nederlandse servers te vinden moet je eens naar het tabblad internet gaan en dan vanboven op hostname kliken. Dan zal de lijst worden geordend volgens naam, en aangezien de meeste nederlandse servers beginnen met [NL] voor de naam, staan ze dus mooi gegroepeerd :D

Gewoon even naar beneden scrollen tot je dat lijstje ziet :)

EDIT: Dat was blijkbaar al eens gezegd :puh:

Bewerkt: door tjoef
tip:

/register [je passwoord]

(je moet niet [je paswoord] typen, maar gewoon een woordje waarmee je je later weer kan inloggen op de server.) Inloggen gaat waarschijnlijk zijn:

/login [je passwoord]

En om nederlandse servers te vinden moet je eens naar het tabblad internet gaan en dan vanboven op hostname kliken. Dan zal de lijst worden geordend volgens naam, en aangezien de meeste nederlandse servers beginnen met [NL] voor de naam, staan ze dus mooi gegroepeerd :D

Gewoon even naar beneden scrollen tot je dat lijstje ziet :)

EDIT: Dat was blijkbaar al eens gezegd :puh:

JA maar hoe register je

Ik typte /register<cool>

en hij vraagt het nog

Bewerkt: door robberocker

Let op dat je die < en dergelijke er niet bij hoeft te zetten en dat je er een spatie tussen zet. Jij doet het zonder, maar bij commando's die (een) waarde(n) vereisen, moet je altijd een spatie tussen het commando en waarde(n) zetten.

Anders moet je nog inloggen, dat doe je door /login <wachtwoord>. Vanzelfsprekend met de spatie.

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...