Jump to content

GTA IV crasht nog steeds na benodigde updates en patches


Changshan

Recommended Posts

Met mijn prima ASUS 8800GT 516 MB loopt het spel enige tijd na het op play drukken vast, nadat 'ie eerst het hele scherm behalve de taakbalk zwart heeft gekregen en aan het geluid te horen een poging heeft gedaan om het spel te laden.

In Probleemrapporten vond ik de volgende, rare omschrijving van de crash:

Beschrijving

Critical runtime problem

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: APPLICATION CRASH

System RAM: 2144813056

Available RAM: 685912064

Number of CPUs: 2

Video Card Manufacturer: NVIDIA

Video Card Description: NVIDIA GeForce 8800 GT

Video Card Driver Version: 7.15.0011.8084

Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 1043

Ik heb ondertussen redelijk wat ervaring met trial and error in andere situaties, maar ik snap niet hoe ik dit probleem kan oplossen terwijl ik die 180.84-driver gewoon heb geïnstalleerd en daarvoor ook al de 180.48-versie had. Ook heb ik niet zitten sleutelen aan de kaart.

Ik heb nu de patch kunnen installeren zonder het spel te hoeven opstarten, maar het probleem blijft (natuurlijk...) bestaan. Ik kon mijn foutmelding toch al niet terugvinden in de patchlist, dus 't was te verwachten...

PS In mijn DxDiag (zie bijlage) vond ik de volgende opmerking, denk dat het daaraan ligt:

Bestand nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll is niet digitaal ondertekend, wat betekent dat het niet is getest door Microsoft Windows Hardware Quality Labs (WHQL). U kunt een door WHQL ondertekend stuurprogramma eventueel via de fabrikant van de hardware verkrijgen.

Iemand een oplossing?

DxDiag_14_12_2008.txt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...