kevinkrs Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Heey iedereen. Ik heb gta IV (uiteraart ) Maar het is mij een paar keer gelukt op mijn auto uit kunnen te zetten. Maar ik weet dus nie hoe ik dat deed. Hoe kan ik een auto uitzetten zodat ik hem later weer moet starten. Want het lijk echter en het is leuker en je heb minder kans dat je auto gejat word zoals de vorige keer bij mij dus. MVG Kevin. Reageren
Kloep Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Heey iedereen.Ik heb gta IV (uiteraart ) Maar het is mij een paar keer gelukt op mijn auto uit kunnen te zetten. Maar ik weet dus nie hoe ik dat deed. Hoe kan ik een auto uitzetten zodat ik hem later weer moet starten. Want het lijk echter en het is leuker en je heb minder kans dat je auto gejat word zoals de vorige keer bij mij dus. MVG Kevin. Door het knopje dat je een auto ingaat (Weet niet op welke console je hem hebt, PS3 is het het driehoekje) ingedrukt te houden Succes ermee Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Je houdt gewoon de knop in waarmee je in/uit stapt. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Dat is F maar dan stap je uit maar de auto blijft aan staan. Edit. Ik hield hem niet lang genoeg vast nu luk het wel. Ik wist niet dat het met F moest. Maarja heel erg bedankt. Het is me gelukt Bewerkt: 14 december 2008 door kevinkrs Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Je moet hem uiteraard ingedrukt houden. Dan gaat de auto uit en dan stapt Niko ook uit de auto. Dat was op de Playstation in ieder geval wel zo. Probeer maar even Te laat. Bewerkt: 14 december 2008 door Visser23 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Je moet eens goed luisteren als je je motor uit hebt gezet. Beste doe je dat op een rustige plek. Je hoort de auto dan tik-geluiden maken omdat hij afkoelt. Net als in het echt! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 echt vet. Dat noem ik pas realisme ! Reageren
kevinkrs Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Je moet eens goed luisteren als je je motor uit hebt gezet. Beste doe je dat op een rustige plek. Je hoort de auto dan tik-geluiden maken omdat hij afkoelt. Net als in het echt! Hmm raar dit heb ik dus nog niet gehoord. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Je moet eens goed luisteren als je je motor uit hebt gezet. Beste doe je dat op een rustige plek. Je hoort de auto dan tik-geluiden maken omdat hij afkoelt. Net als in het echt! Hmm raar dit heb ik dus nog niet gehoord. Dat kan zijn want het is bij alle auto's anders. Bijv: de emperor maakt wel eens een kraakgeluid als je hem stil zet en de patriot bijvoorbeeld geen geluid. Dus dat kan zijn dat je het niet altijd hoort. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Doe gewoon je auto lampen aan dan zie je pas of je uit hebt gedaan of niet. simpel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.