HaVOC Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 hey , ik vroeg me af waar ik het leger outfit kon vinden , ik heb al het politie pak maar waar kan ik het leger pak vinden ? oja is er ook een mogelijkheid dat ik het swat kostuum kan hebben ? groetjes en hartelijk bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 hey , ik vroeg me af waar ik het leger outfit kon vinden , ik heb al het politie pak maar waar kan ik het leger pak vinden ? oja is er ook een mogelijkheid dat ik het swat kostuum kan hebben ? groetjes en hartelijk bedankt Volgens mij is het niet mogelijk om een legerpak te krijgen, en ook geen swat outfit, misschien met "Armax" maar daar ben ik niet bekend mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 hey , ik vroeg me af waar ik het leger outfit kon vinden , ik heb al het politie pak maar waar kan ik het leger pak vinden ? oja is er ook een mogelijkheid dat ik het swat kostuum kan hebben ? leger en swat kan niet bestaat niet dus houd het maar bij politie. maar er zijn kleding met leger print te koop bij binco. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 hey , ik vroeg me af waar ik het leger outfit kon vinden , ik heb al het politie pak maar waar kan ik het leger pak vinden ? oja is er ook een mogelijkheid dat ik het swat kostuum kan hebben ? groetjes en hartelijk bedankt Ju kunt bij binco een leger broekkopen met een leger jas meer niet maar het is wel gangstahh als je een leger broek doet en een wit hebt (net als cesar) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 hey , ik vroeg me af waar ik het leger outfit kon vinden , ik heb al het politie pak maar waar kan ik het leger pak vinden ? oja is er ook een mogelijkheid dat ik het swat kostuum kan hebben ? groetjes en hartelijk bedankt Je kan het politie pak bij een van je vriendinnen halen volges mij :blink: Ik weet 't nie cker maar volges mij bij: Barbara Sterhnvart ofsowiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Weet je wat je kunt doen? Gewoon de Cheat voor het veranderen van Costuum doen en dan gewoon herhalen todat je de Swat of legercostuum hebt! Tenminste dat lukte wel altijd in Vice City. Chance Outfit Ceat= Rechts, Rechts, Links, Boven, L1, L2, Links, Boven, Beneden, Rechts, Rechts. (bij mij werkt hij niet dus kan ik niet garanderen of hij het doet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HaVOC Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 hey , ik vroeg me af waar ik het leger outfit kon vinden , ik heb al het politie pak maar waar kan ik het leger pak vinden ? oja is er ook een mogelijkheid dat ik het swat kostuum kan hebben ? groetjes en hartelijk bedankt Je kan het politie pak bij een van je vriendinnen halen volges mij :blink: Ik weet 't nie cker maar volges mij bij: Barbara Sterhnvart ofsowiets ik had het politiepak al zei ik stasko : de cheat werkt niet , normaal cheat ik niet maarja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Bij mij werkt de cheat ook niet, meerdere niet zelfs! Maar ik hebhet spel uitgespeeld dus vind ik het nu wel gepast cheats te gebruiken! Daar zijn ze ook voor. Om te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.