damama Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Hallo Nadat ik de drivers van mijn videokaart heb geupdate, kon ik Gta IV spelen, maar de graphics waren uitermate slecht. Vandaag heb ik dan de patch van Rockstar gedownload en nu start het spel helemaal niet meer op. Mijn systeem voldoet aan het noodzakelijke, alleen weet ik niet goed hoe het zit met de videokaart. Volgens Rockstar heb je Nvidia of Ati nodig, maar ik beschik over een Intel® G35 Express Chipset Family van 448mb. Ligt het probleem volgens jullie bij mijn videokaart? Of zijn er andere mogelijkheden? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 kerel, dat is een onboard kaart, daar heb je niks aan dat hij het al deed is een wonder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
damama Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Bedankt voor je antwoord. Ik zal waarschijnlijk niet al te snugger overkomen maar moet ik dan zo'n Nvidia videokaart kopen? Is dat de enige mogelijkheid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 dat maakt niet uit, maar je moet wel ff kijken of je een agp of pci-e slot hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.