Robbie007 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Hallo allemaal! Ik heb al reeds een paar maanden geleden google earth gedownload en ik moet zeggen dat het echt een goed programmatje is. Je kunt met satelliet naar iedere plek op aarde vliegen, zelfs je eigen huis. Je kunt er zelfs codes intikken en zo kom je op misterieuze plaatsen terecht! Download het hier op deze link: http://pack.google.com/intl/nl/integrated_...;utm_campaign=n Kopieer deze link in je browser bovenaan. En google earth heeft 1 groot voordeel: het is niet illegaal Ok? Nog vragen? Vraag ze gerust! Greetz, Robin
the_dan Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 egt bijna iedereen kent google earth dus ik vind dit een beetje (eigelijk een boel) een dom topic ik mocht je een vraag vragen.... waarom maak je zo een topic??
Thundercover Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Ik ken ook veel leuke programma's, maar om nu voor elk programma een apart topic te maken, is natuurlijk ook wat overdreven.
Recommended Posts