Jump to content

help ik wil een infernus maar ik vind die niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi ik ben jarne en ik speel al een jaar gta iv maar ik zit met een probleem ik vind de juiste locatie niet van de infernus of wat je moet doen please wil je me aub helpe want ik ben ten einde raad ik kan alleen zeggen alvast bedankt groete jarneke

Bewerkt: door jarneke
Geplaatst: (bewerkt)
hoi ik ben jarne en ik speel al een jaar gta iv maar ik zit met een probleem ik vind de juiste locatie niet van de infernus of wat je moet doen please wil je me aub helpe want ik ben ten einde raad ik kan alleen zeggen alvast bedankt groete jarneke

Ik heb uit een topic van een forum het volgende opgemaakt:

You will get an infernus from bernie when you have completed all his missions :)

Je krijgt een Infernus van Bernie als je alle missie's van Bernie hebt uitgespeeld :)

I find them parked next to Middle Park all the time, so maybe try there?

Ik vind de Infernus altijd geparkeerd naast Middle Park, dus probeer het daar eens?

There's a luxury car showroom next to Perseus in Middle Park East. Or you could wait until a bit later on when you receive one as part of a mission. :)

Er is een Luxe Auto "Showroom" bij Perseus in Middle Park East. Of je kan wachten tot je een Infernus krijgt bij een missie :)

you get one later on after you do a mission for a fine gentleman and then they are available

Je krijgt een Infernus nadat je een missie doet voor een "Fine Gentleman", dan zijn ze beschikbaar.

*De naam en Grammatica kan verkeerd vertaald zijn*

Bron: www.GTA4.tv

Ik hoop dat je het kan vinden :cya:

@Hieronder: Topicstarter zegt duidelijk dat hij het niet kan vinden. Verder neem ik aan dat er nu nog niet veel gemod is in GTA4, dus in een script gezet lijkt me sterk :puh: (Niet onaardig bedoeld, dus nog eens 20% is niet nodig)

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Als eerste vraag ik mij af of Gta 4 al een jaar uit is , ik volg de gta series niet maar de release datum