Robbie007 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Hallo allemaal! Hier zal ik je een stuntje tonen die ik samen met mijn vriend heb gemaakt. Ik zou het leuk vinden als je hem eens bekijkt! Maar reageer niet! Wij hebben liever geen reacties omdat de meeste kritiek zouden geven. Want wij hebben de stunt niet gedaan om het gevaar, maar voor de fun! Hier komt ie... Bewerkt: 14 december 2008 door Robbie007
Ghost_Rider Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Hij heeft de BB code ook verkeerd. Het moet niet de hele link zijn, maar dat achter v= komt. Dit is dus het goede: Bewerkt: 14 december 2008 door Ghost_Rider
Sandra Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Had je niet al een "stunt-topic"?? Trouwens, als je zo 'stoer' bent om die stunts te doen, ben je toch ook wel zo stoer om reacties te ontvangen? Negatieve reacties horen er nou eenmaal ook bij... Bedenk gewoon bij jezelf: Als de mensen die negatieve reacties geven, hun reacties niet goed hebben onderbouwd, dan moet je er gewoon niks van aantrekken! Bewerkt: 14 december 2008 door =>Sandra<=
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) De code achter de dikgedrukte zin moet je in de YouTube-tag zetten: http://nl.youtube.com/watch?v=Cl2K5_i408U [youtube]Cl2K5_i408U[/youtube] Edit: 3e Bewerkt: 14 december 2008 door Kai-ShockWave
the_dan Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 ik dacht dat je een topic the casanvas had daar had je het ook in kunnen zetten
Robbie007 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Had je niet al een "stunt-topic"?? Trouwens, als je zo 'stoer' bent om die stunts te doen, ben je toch ook wel zo stoer om reacties te ontvangen? Negatieve reacties horen er nou eenmaal ook bij... Bedenk gewoon bij jezelf: Als de mensen die negatieve reacties geven, hun reacties niet goed hebben onderbouwd, dan moet je er gewoon niks van aantrekken! Je hebt gelijk
Fiegel5 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Ik moet zeggen dat ik het niet erg bijzonder en gevaarlijk vind, daarnaast moet je cameraman eens vragen of hij dat ding in handen recht wil houden. De helft filmt ie scheef namelijk.. Bewerkt: 14 december 2008 door Fiegel5
tjoef Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Belgen oppervlakigheid over-één-kam-strijkheid We zijn niet allemaal zo (hoop ik ) waarom maakt iemand toch zo iets De wereld is er al zo slecht aan toe edit: @ hierboven: AGREE!! en by the way: Bewerkt: 14 december 2008 door tjoef
Sprunk Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 En zo "gevaarlijk" is die stunt nou ook weer niet.
Tjerk Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Misschien wordt het leuker als je een vliegtuig motor op die skelter zet.
.Sharingan Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Belgen oppervlakigheid over-één-kam-strijkheid We zijn niet allemaal zo (hoop ik ) waarom maakt iemand toch zo iets De wereld is er al zo slecht aan toe edit: @ hierboven: AGREE!! Okay, Belgen waarvan het bezit van een camera ontzegd moet worden.
Jowx Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Kansloos.. Meer woorden maak ik er niet aan vuil, topic verplaatst en op slot.
Recommended Posts