Jump to content

Binnenkort krijg ik een laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Binnenkort ga ik een laptop krijgen en ik zou graag eens weten welke laptops (merk) het beste is.

Ook zou ik willen weten welk programmatje het beste is (Zoals Windows Vista)

Tot later!

Greetz,

Robin

Geplaatst: (bewerkt)

Vertel ons eerst maar eens wat je budget is. De meeste nieuwe laptops komen standaard met Windows Vista Home premium. En er zijn tal goede merken voor laptops, onder andere; Acer, Sony, HP enz enz.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Geplaatst:

ik gebruik nu zelf een acer (kan gta sa aan en is helemaal perfect)

dus als je genoeg geld hebt ga voor die acer ;) ;)

en ik zou voor xp gaan;)

Geplaatst:
ik gebruik nu zelf een acer (kan gta sa aan en is helemaal perfect)

dus als je genoeg geld hebt ga voor die acer ;) ;)

en ik zou voor xp gaan;)

Ik ook voor Acer gaan dat zijn goede computers/laptops. :Y

Maar de laptops van Medion zijn ook heel goed en ik zou wel voor vista kiezen. :Y

Geplaatst:

Het licht wel aan je budget natuurlijk wat je kunt kopen. Heb je geld zat, koop dan een Alien Ware. Kost veel, niet zo'n kleine beetje veel, maar echt heel veel geld. Maar dan heb je ook wat! :Y

Geplaatst:
Het licht wel aan je budget natuurlijk wat je kunt kopen. Heb je geld zat, koop dan een Alien Ware. Kost veel, niet zo'n kleine beetje veel, maar echt heel veel geld. Maar dan heb je ook wat! :Y

Mijn budget?

600 euro of meer

Geplaatst:

Ik werk soms op de laptops van m'n vrienden, en hun beeldschermen zijn gewoon lelijk als ik hun scherm vergelijk met het mijne. Ik heb een laptop van het merk VAIO, VAIO is een merk van Sony dus er is niks mis mee. Qua specificaties is VAIO ook niet slecht. Ik heb nu een VAIO, en als ik een nieuwe laptop koop, dan zal het weer een VAIO zijn. Eens een VAIO, altijd een VAIO. ^_^

Geplaatst:

Kijk eens rond op www.Laptopshop.be, daar vind je een boel aan laptops van alle merke, en kan je vergelijken Qua prijs en specificaties. je hoeft er daarom geen te kopen, maar het is een handige site waar alle benodigde info wordt gegeven, met prijs. De meeste sites geven enkel de specs, zonder prijs. ^_^

Geplaatst:

Ik zou niet voor een acer gaan,leuke specs voor zijn prijs maar kwa bouw van de laptop erg slecht. Ze gebruiken goedkope plastic soorten waardoor het vooral bij het scherm en de schanieren erg snel loslaat/scheurt. Maar wat wil je er mee doen? Als je zware grafische applicaties wilt draaien kan je beter voor een gewone pc gaan,tenzij je perse een mobiele computer nodig hebt. Als je geen zware applicaties wil/hoeft te gebruiken hoef je niet (zo) te letten op de videokaart(dus voldoet onboard ook.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...