Jump to content

Help! Het spel blokkeert!

Robbie007

Recommended Posts

Probeer nou eerst maar eens je CD schoon te maken, alvorens je gelijk maar heel het spel gaat herinstalleren. Als de CD niet kan worden gelezen, kan hij het spel natuurlijk ook niet installeren :bonk: . Gewoon even een zachte doek pakken, en misschien een drupje warm/heet water en vuil en hele kleine krasjes kun je er wel mee wegpoetsen.

Delen op andere websites

Probeer anders het spel opnieuw te installeren. Dan raak je wel je savegame kwijt maar het is de juiste oplossing. Als je niet weer overnieuw wilt beginnen kun je >>Hier<< alltijd nog savegames downloaden. Veel succes! ;)

Ik snap dat niet,

Ik wil ook graag een 100% savegame downloaden ( hou niet zo van missies:P )

Maar meestal is het dan een .b bestand .

Bijv:

VCSAVEGAME.b hoe moet ik die gebruiken??

^_^

Frankdangerz,

Delen op andere websites

*TEKST*

Savegames zitten vaak ingepakt met Winrar. Je moet ze dus ook uitpakken met Winrar. Dit doe je door de Savegame te selecteren, daarna druk je op de rechtermuisknop, en daarna op 'Hier Uitpakken'. Je Savegame is nu uitgepakt. Savegames moet je plaatsen in je 'Gta: Vice City User Files', deze bevindt zich normaal gezien in 'Mijn Documenten'.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

*TEKST*

Savegames zitten vaak ingepakt met Winrar. Je moet ze dus ook uitpakken met Winrar. Dit doe je door de Savegame te selecteren, daarna druk je op de rechtermuisknop, en daarna op 'Hier Uitpakken'. Je Savegame is nu uitgepakt. Savegames moet je plaatsen in je 'Gta: Vice City User Files', deze bevindt zich normaal gezien in 'Mijn Documenten'.

Succes. ^_^

Tnx ^_^

:tu:

Delen op andere websites

oh,

Nouja nu ik er toch over ben begonnen,

Ik heb dus met winrar pak hier uit gedaan ( bij dat .b bestand , die savegame )

Heb ik hier uitpakken gedaan ,

Maar dan zegt ie dat ie het niet kan uitpakken,

En ik kan user files ook nergens vinden.

Pls help wil graag savegame xD

Frankdangerz,

Delen op andere websites

Ik bedoel GTA Vice City voor op de playstation 2, niet voor op de pc.

Maar toch bedankt voor de reacties!

Waarom zou het schoonmaken van de CD niet voor de Playstation 2? Sorry als ik je verkeerd heb begrepen hoor maar je kwam bij mij nogal vaag over toen je dit zei. Ik had trouwens ook een keertje Vice City voor mijn playstation 2 gekocht, probleem is echter dat hij steeds vastliep en weet nog steeds niet waar het aan heeft gelegen maar dat maakt me nu verder ook niet veel meer uit.

Het was al een .b bestand, dus het was al uitgepakt.

Standaard zit die map hier:

C:\Documents and settings\jouwnaam\mijn documenten.

Vergeet niet te vertellen dat wanneer je het bestand er neerzet dat je dan ook even het cijfer in de naam van het bestand even nakijkt. Wanneer deze bijvoorbeeld nummer een heeft terwijl er al een bestand is met dat cijfer dan gaat er wat mis omdat ze dan beiden op hetzelfde slot zitten geparkeerd en dus moet je een cijfer nemen die nog niet bezet is.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...