MegaPilot Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Hallo fourmmertjes. Ik wil leren modden. Nou, niet echt het grote werk, maar Skins maken/aanpassen, zo moeilijk kan het toch niet zijn hé? Ik wil dit leren voor Gta: 3 en Gta: San Andreas. Heeft er iemand een goede Tutorial of kan iemand mij dit uitleggen? Alvast bedankt. MegaPilot. Edit: Ik bedoel met Skins kledij. @ hieronder: Bedankt Hackman, over een paar dagen ga ik beginnen. Bewerkt: 14 december 2008 door MegaPilot Reageren
Hackman Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Aanpassen moet lukken. Je moet gewoon de TXD-bestanden aanpassen van bestaande kledingstukken met een bepaald programma wat hier op GTAForum is te downloaden (dus waarschijnlijk betrouwbaar). Met het programma bewerk je de TXD en vervolgens zal de kleding er anders uitzien en op die manier kun je bijvoorbeeld een 'I ♥ the crew' t-shirt maken. Handig is om wel even Back-Ups te maken voor je gaat modificeren. Reageren
iefen Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 ik gebruik altijd txdworkshop. en dan exporteer je de skins als bmp. die open je met paint en dan kan je bijv. hun shirt blauw maken door er met je kwast overheen te gaan. zo kan je ook nog leuke plaatjes erbij zetten. maar denk eraan je heb maar de helft van het hoofd en dat word gereflecteerd dus als je een litteken wil maken links kom hij er links én rechts Grtzz Iefen Reageren
Hackman Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 ik gebruik altijd txdworkshop. en dan exporteer je de skins als bmp. die open je met paint en dan kan je bijv. hun shirt blauw maken door er met je kwast overheen te gaan. zo kan je ook nog leuke plaatjes erbij zetten. maar denk eraan je heb maar de helft van het hoofd en dat word gereflecteerd dus als je een litteken wil maken links kom hij er links én rechtsGrtzz Iefen Hij zegt toch dat hij kledij bedoeld, dus niet de skins die jij bedoelt met je post hoewel je hier inderdaad op moet letten als je deze gaat bewerken. Verder klopt je post verder wel buiten het feit dat het niet precies is wat het topic starter bedoelde. MegaPilot, als je nog problemen mocht hebben met het modificeren dan meld je het maar in dit topic of aan mij en ik zal je zo goed mogelijk proberen te helpen (gratis en voor niets). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.