Rico0410 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Sinds gister een nieuwe pc was dik 1200 eurrie kwijt Procesor AMD Phenom X3 8650 Ram geheugen: 4098 mb Bestuuring: Vista Ultimate 32Bits SP1 Videokaart: GeForce 9800GT, 1GB Ha dan moet het goed gaan met Gta 4....grrrrrrrrrrr! Wat een shit! Ook met patch! Heb de helpdesk een mail gestuurd en als antwoord kreeg ik dat het jammer is en ik het hiermee moet doen! Inmiddels zit de game weer netjes in de verpakkking en word terug gestuurd! Erg jammer maar ben klaar met hun zakken te vullen voor iets wat niet en nooit zou werken!{iets wat zij zelf beweren} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
headbanger007 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Helaba, dat dacht ik ook, en mijn computer is zelfs minder krachtig dan de uwe . Het spel werkt wel degelijk perfect. Na even rond te neuzen heb ik ontdekt dat het noodzakelijk is om updates & patches te downloaden voor de nvidea en de GeForce .. heb je dat gedaan? Zonee, dan ging de game wel gewerkt hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Sinds gister een nieuwe pc was dik 1200 eurrie kwijtProcesor AMD Phenom X3 8650 Ram geheugen: 4098 mb Bestuuring: Vista Ultimate 32Bits SP1 Videokaart: GeForce 9800GT, 1GB Ha dan moet het goed gaan met Gta 4....grrrrrrrrrrr! Wat een shit! Ook met patch! Heb de helpdesk een mail gestuurd en als antwoord kreeg ik dat het jammer is en ik het hiermee moet doen! Inmiddels zit de game weer netjes in de verpakkking en word terug gestuurd! Erg jammer maar ben klaar met hun zakken te vullen voor iets wat niet en nooit zou werken!{iets wat zij zelf beweren} Je gaat toch niet zeggen dat je een pc hebt gekocht voor GTA IV he... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Sinds gister een nieuwe pc was dik 1200 eurrie kwijtProcesor AMD Phenom X3 8650 Ram geheugen: 4098 mb Bestuuring: Vista Ultimate 32Bits SP1 Videokaart: GeForce 9800GT, 1GB Ha dan moet het goed gaan met Gta 4....grrrrrrrrrrr! Wat een shit! Ook met patch! Heb de helpdesk een mail gestuurd en als antwoord kreeg ik dat het jammer is en ik het hiermee moet doen! Inmiddels zit de game weer netjes in de verpakkking en word terug gestuurd! Erg jammer maar ben klaar met hun zakken te vullen voor iets wat niet en nooit zou werken!{iets wat zij zelf beweren} Ja jammer joh, je hebt Windows Vista 32 bits geinstalleerd dan heb je niets aan die mooie 4 gigabite geheugen van je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Ja jammer joh, dat je er geen verstand van hebt. Want met SP1 (wat je voor IV nodig hebt) word wel de volledige 4 GB gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Maar wat gaat er dan niet goed?? crasht het spel ofso ?? lijkt mij onmogolijk op jouw pc en zeker met een verse vista installatie moet gewoon werken..... of je vind de graphics gewoon niet mooi zeker met die texture bugs enz?? EDIT: @Sprunk: ik heb zelf ook vista 32bit en sp1 geinstalleerd maar mijn volle 4 Gb word mooi niet gebruikt want als ik naar taakbeheer ga dan is het totale geheugen nog 3326 mb....alleen bij de introductie scherm zegt ie wel 4 gb maarja... Bewerkt: 14 december 2008 door nick11123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Zet de instellingen gewoon ff wat lager. Dat zal best wel hebben. Aan je PC kan het niet liggen iig, die moet het makkelijk aankunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 Windows Vista 32 bit gebruikt slechts 3,5 GB van die 4 GB. Daarom ben ik zelf overgestapt naar 64bit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.