Jump to content

de patch die er nu is, is niet DE PATCH


VictorIV

Recommended Posts

ik snap niet wrm jullie al zoveel problemen hebbe en dan de schuld naar rockstar steken ik had vroeger dual core 2.2 ghz met 9600 gt video kaartje en kon het spel draaien op 25 fps ik ging er vanonderuit dat spellen altijd maar zwaarder en zwaarder komen da is normaal !!! (en geen probleem van rockstar) dus heb ik maar quad core geplaats met nieuw moederbordje en dat spel draait nu lekker alles op volle bak

en pc is niet zoals een console dat ze altijd maar op het zefste nivea gaan blijven maken he

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VictorIV

    8

  • paultje94

    4

  • GoldEye1985

    4

  • wesley123

    3

ik snap niet wrm jullie al zoveel problemen hebbe en dan de schuld naar rockstar steken ik had vroeger dual core 2.2 ghz met 9600 gt video kaartje en kon het spel draaien op 25 fps ik ging er vanonderuit dat spellen altijd maar zwaarder en zwaarder komen da is normaal !!! (en geen probleem van rockstar) dus heb ik maar quad core geplaats met nieuw moederbordje en dat spel draait nu lekker alles op volle bak

en pc is niet zoals een console dat ze altijd maar op het zefste nivea gaan blijven maken he

Soms is het beter te zwijgen als je niet weet waar je over spreekt :)

OT: Hopelijk komt er nog een nieuwe patch... dit is echt onspeelbaar :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet wrm jullie al zoveel problemen hebbe en dan de schuld naar rockstar steken ik had vroeger dual core 2.2 ghz met 9600 gt video kaartje en kon het spel draaien op 25 fps ik ging er vanonderuit dat spellen altijd maar zwaarder en zwaarder komen da is normaal !!! (en geen probleem van rockstar) dus heb ik maar quad core geplaats met nieuw moederbordje en dat spel draait nu lekker alles op volle bak

en pc is niet zoals een console dat ze altijd maar op het zefste nivea gaan blijven maken he

Soms is het beter te zwijgen als je niet weet waar je over spreekt :)

OT: Hopelijk komt er nog een nieuwe patch... dit is echt onspeelbaar :N

wat ? jij kan hem ook niet daaien zeker

en niet weten waarover ik spreek ? waar praat ik tegen een kind van 17 jaar

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet wrm jullie al zoveel problemen hebbe en dan de schuld naar rockstar steken ik had vroeger dual core 2.2 ghz met 9600 gt video kaartje en kon het spel draaien op 25 fps ik ging er vanonderuit dat spellen altijd maar zwaarder en zwaarder komen da is normaal !!! (en geen probleem van rockstar) dus heb ik maar quad core geplaats met nieuw moederbordje en dat spel draait nu lekker alles op volle bak

en pc is niet zoals een console dat ze altijd maar op het zefste nivea gaan blijven maken he

Ik denk dat er meer mensen problemen mee hebben als dat ze het met een stoer gevoel net zoals jou spelen..

Ik snap niet waarom jij je er zo druk om maakt.. en voor mij hoef je hier geen stoere verhalen te gaan vertellen.. :N

wat hebben wij eraan? :?:zz: NIKS~!

Bewerkt: door drntlith
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet wrm jullie al zoveel problemen hebbe en dan de schuld naar rockstar steken ik had vroeger dual core 2.2 ghz met 9600 gt video kaartje en kon het spel draaien op 25 fps ik ging er vanonderuit dat spellen altijd maar zwaarder en zwaarder komen da is normaal !!! (en geen probleem van rockstar) dus heb ik maar quad core geplaats met nieuw moederbordje en dat spel draait nu lekker alles op volle bak

en pc is niet zoals een console dat ze altijd maar op het zefste nivea gaan blijven maken he

Ik denk dat er meer mensen problemen mee hebben als dat ze het met een stoer gevoel net zoals jou spelen..

Ik snap niet waarom jij je er zo druk om maakt.. je hoeft hier geen stoere verhalen te gaan vertellen..

wat hebben wij eraan? NIKS~!

De meningen verschillen heel erg maar de meeste mensen zeker meer dan de helft heeft problemen met dit spel. Ikzelf heb een behoorlijk systeem staan waar ik alle games mee kan draaien op de hoogste settings maar dit lukt echt niet. Ritchiecool denkt dat hij het weet maar ik zou dan weleens willen weten waarom Crysis het dan wel doet op ultra hoog en dit spel niet. Ik speel zelf al zeker 20 jaar games (ben begonnen met de Commodore-64) maar een game als dit zo slecht afgewerkt heb ik nog nooit mee gemaakt. En ga mij nou niet vertellen Ritchiecool dat mijn PC niet voldoet aan de eisen want dan zit je er toch echt goed naast. Overigens erg vervelend dat de meeste mensen met een zogenaamde Turbo -pc zo reageren richting de andere die een iets mindere bak hebben staan geef is normaal advies.

Systeem:

Intel Core 2 6600 Processor 2.40 GHz (2CPUs)

Geheugen 2046 MB Ram

2 x Nvidia GeForce 7900 in SLI 1024 MB

p.s. dit is niet om mijn systeem te showen maar om te laten zien aan mensen zoals Ritchiecool dat het spel ook op goede systemen niet werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

De patch zou dingen fixen, dat heeft deze niet echt gedaan.

Het bowlen is gefixed. Gaat nu een stuk eenvoudiger

bij mij gaat het moeilijker.

de update die je verplicht was te downloaden heeft dingen alleen maar erger gemaakt.

Zo word bij mij alle schaduwen zwart als ik spawn in mijn savehouse en moet ik met geluk 3 keer alt tabben om de textures goed te krijgen, het spel loopt vast zonder reden en ook crasht hij zonder reden.

Zonder de patch werkte mijn spel goed maar dat doet hij nu niet meer, de update heeft het alleen maar erger gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister mijn resolutie lager gezet en wel een heel half uur kunnen spelen en iets meer. Maar nu werk hhet niet zo goed meer kan nu 5 min spelen.

Ik snap niet als je bv een half uur kan spelen ook niet gewoon een paar uur kan spelen zonder crash das toch niet logisch?

ja idd, want als m'n videokaart warm werd zou geen enkele game het lekker doen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...