Jump to content

cj is death


Roman-Bellic

Recommended Posts

ik was wat politie aan het doden toen ik opeens een krant zag met cj's foto en daarboven CJ IS DEATH

sorry als het al gevonden was

kun je de plek aangeven waar je dit hebt gevonden? en wat Ely al zegt een grotere afbeelding is wel handig

Link to comment
Delen op andere websites

ik was wat politie aan het doden toen ik opeens een krant zag met cj's foto en daarboven CJ IS DEATH

sorry als het al gevonden was

kun je de plek aangeven waar je dit hebt gevonden? en wat Ely al zegt een grotere afbeelding is wel handig

het was ergens dicht bij de brooklyn bridge :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik niet snap, he... Jij zegt dat je bezig was politiemensen aan het killen. Dat is ten eerste vrij lastig, want voordat je het weet word je opgepakt. Ten tweede is de actie vaak erg hevig, waardoor je nou niet bepaald op details gaat letten. Laat staan dat je oog valt op een hele kleine krant, je ook nog eens ziet dat er CJ is death op staat (terwijl dat niet eens CJ is) en je ook nog eens een foto er van weet te maken. Chapeau! Maar ik geloof er niks van :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik niet snap, he... Jij zegt dat je bezig was politiemensen aan het killen. Dat is ten eerste vrij lastig, want voordat je het weet word je opgepakt. Ten tweede is de actie vaak erg hevig, waardoor je nou niet bepaald op details gaat letten. Laat staan dat je oog valt op een hele kleine krant, je ook nog eens ziet dat er CJ is death op staat (terwijl dat niet eens CJ is) en je ook nog eens een foto er van weet te maken. Chapeau! Maar ik geloof er niks van :7

Ja idd...ik vind het maar een vaag verhaal...je kan ook gewoon een screen van een krant gemaakt hebben en die in Paint ofso bewerkt hebben...:puh:

Gr. Stanboy96

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik niet snap, he... Jij zegt dat je bezig was politiemensen aan het killen. Dat is ten eerste vrij lastig, want voordat je het weet word je opgepakt. Ten tweede is de actie vaak erg hevig, waardoor je nou niet bepaald op details gaat letten. Laat staan dat je oog valt op een hele kleine krant, je ook nog eens ziet dat er CJ is death op staat (terwijl dat niet eens CJ is) en je ook nog eens een foto er van weet te maken. Chapeau! Maar ik geloof er niks van :7

Wat doet het ertoe.. :duh:

Het gaat om de EE en niet waar hij mee bezig was toen hij hem vond.

OT: Ik zou de foto ook graag wat groter zien :D heeft iemand mischien een groto foto hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

het enige wat ik van die pic kan lezen is pussy en discoraced of zoiets :{

nu ja ik zou het maar erg vreemd vinden omdat rockstar DUIDELIJK gezegd heeft dat er geen enkele verwijzing zou zijn naar voorgaande gta games qua karakters

Bewerkt: door mithrando
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik niet snap, he... Jij zegt dat je bezig was politiemensen aan het killen. Dat is ten eerste vrij lastig, want voordat je het weet word je opgepakt. Ten tweede is de actie vaak erg hevig, waardoor je nou niet bepaald op details gaat letten. Laat staan dat je oog valt op een hele kleine krant, je ook nog eens ziet dat er CJ is death op staat (terwijl dat niet eens CJ is) en je ook nog eens een foto er van weet te maken. Chapeau! Maar ik geloof er niks van :7

Ja idd...ik vind het maar een vaag verhaal...je kan ook gewoon een screen van een krant gemaakt hebben en die in Paint ofso bewerkt hebben...:puh:

Gr. Stanboy96

er kan idd so veel idd

Link to comment
Delen op andere websites

het enige wat ik van die pic kan lezen is pussy en discoraced of zoiets :{

nu ja ik zou het maar erg vreemd vinden omdat rockstar DUIDELIJK gezegd heeft dat er geen enkele verwijzing zou zijn naar voorgaande gta games qua karakters

Er zijn WEL een paar verwijzingen naar andere GTA's kwa karakter denk maar aan die muur met die GTA3 hoofdpersonen er op geschilderd.

Link to comment
Delen op andere websites

dat heeft niks met karakter te maken of hoe het met de personages gaat, er staat cj tommy claude en andere namen op, dat verwijst naar de hoofdrolspelers, maar er word niks over vertelt of ze dood zijn ofzo.

En de characters zullen ook al behoorlijk oud zijn als ze al leven, met hun criminaliteit zullen ze waarschijnlijk dood zijn, van tommy heb je heel veel kans die moord immers een maffialeider uit, claude heeft de cartel op zijn nek, cj heeft de grootste kans dat hij nog leeft, hij heeft niet echt vijanden gemaakt die je nog vaak terugkrijgt te zien.

Laten we zeggen dat ze allemaal nog leven, tommy is dan in de 50 als je bedenkt dat hij in 1986 net uit de gevangenis komt na 15 jaar. claude zal wel 30 zijn en cj is bijna 40. als deze dood zijn zijn de meeste al wel een paar jaar dood en zou een krant onzin zijn aangezien papier het nog geen week heel volhoud.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...